Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade du ett bra pris på den ?grym! Beställt och blir perfekt som årets födelsedagspresent
Bra och bra, de verkar ha gått upp lite iaf den svarta men 449kr kändes ändå rimligt. Tror jag kommer bli nöjd annars lär dottern ta den, hon blev avis (hon fick min gamla f-91 som hon gillar starkt )…Hittade du ett bra pris på den ?
Det är riktigt trevliga klockor och kvalitén är överraskande bra. Hade en svart tidigare.Måste tipsa om en sommarklocka så här i juletider. En onehand 24-timmars. Gör rödmarkeringar med tuschpenna direkt på bezel för i semestertider viktiga händelser som tex bolaget öppnar, bolaget stänger osv. Märket, som är swiss made, är passande Slow och priset ligger kring 3k. Trevlig helg .
Just en sådan var ju drömklockan när man var typ 9-10 bastBra och bra, de verkar ha gått upp lite iaf den svarta men 449kr kändes ändå rimligt. Tror jag kommer bli nöjd annars lär dottern ta den, hon blev avis (hon fick min gamla f-91 som hon gillar starkt )…
Men jag gillar budget, lite fulcoola och Casio, samt klockor med lite historia och denna har ju allt detta
my
Mysig! Gillar ändå de äldre mer, inte minst small seconds. De känns mer tool än nya aquis
Nog för att jag är slow men hitta fynd (?) kan jagMåste tipsa om en sommarklocka så här i juletider. En onehand 24-timmars. Gör rödmarkeringar med tuschpenna direkt på bezel för i semestertider viktiga händelser som tex bolaget öppnar, bolaget stänger osv. Märket, som är swiss made, är passande Slow och priset ligger kring 3k. Trevlig helg .
Tack!Nog för att jag är slow men hitta fynd (?) kan jag
SLOW Jo15 Olive Green Canvas - Ditur
SLOW Jo15 Olive Green Canvas | Auktoriserad återförsäljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ångerrätt - Diturwww.ditur.se
Fasen vilka bra priser det var där på några doldisar. Norska Von Doren har ett bra namn vet inte hur legit sajten är men gillade den här, utanför komfortzonen kan kanske vara nyttigt ibland
Jag lästa det först som Odören... Det förstärktes utav loggan som ser ut som ångor, i brist på bättre ord.Fasen vilka bra priser det var där på några doldisar. Norska Von Doren har ett bra namn vet inte hur legit sajten är men gillade den här, utanför komfortzonen kan kanske vara nyttigt ibland
Von Doren Runde Havanna Brown - Ditur
Von Doren Runde Havanna Brown | Auktoriserad återförsäljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ångerrätt - Diturwww.ditur.se
...behöver nödvändigtvis inte vara i negativ bemärkelse, visst?Jag lästa det först som Odören... Det förstärktes utav loggan som ser ut som ångor, i brist på bättre ord.
Snygg och stilren. Den LILA var riktigt grym också annarsFasen vilka bra priser det var där på några doldisar. Norska Von Doren har ett bra namn vet inte hur legit sajten är men gillade den här, utanför komfortzonen kan kanske vara nyttigt ibland
Von Doren Runde Havanna Brown - Ditur
Von Doren Runde Havanna Brown | Auktoriserad återförsäljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ångerrätt - Diturwww.ditur.se
Om du tänker på den LILA ( ) så var den festlig ja, kanske lite väl festlig för stilen i övrigt men vad vet jagSnygg och stilren. Den lilla var riktigt grym också annars
Är ju det det står Jo, men det blev nästan schysstare då det är lite oväntat på en så dressad klockaOm du tänker på den LILA ( ) så var den festlig ja, kanske lite väl festlig för stilen i övrigt men vad vet jag
Håller med du, ångrade mig. Fast jag kommer nog inte tjöööpa kvarts ändå pga min svårartade elallergiJo, men det blev nästan schysstare då det är lite oväntat på en så dressad klocka