Den var trevlig. Påminner mycket om Blancpain 50 fathoms men med en modern touch. Gillar att datumet är diskretOm någon är sugen på en Helm så öppnade de väntelistan på sin nya för en stund sedan.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var trevlig. Påminner mycket om Blancpain 50 fathoms men med en modern touch. Gillar att datumet är diskretOm någon är sugen på en Helm så öppnade de väntelistan på sin nya för en stund sedan.
Jag gillade den också. Skiljer sig lite från deras tidigare - och ja, inte helt olik 50fDen var trevlig. Påminner mycket om Blancpain 50 fathoms men med en modern touch. Gillar att datumet är diskret
Rackarns häftig! Vad tycker du hittills?Ollech & Wajs
Nästan precis fått på den Men första intrycket är precis som jag väntade mig. Skön storlek, nätt men tuff. Gillar att det är mkt attityd i tavla och visareRackarns häftig! Vad tycker du hittills?
Någon som har något kul bandförslag att testa till denna? Satt och kikade i lådan men var inget som kändes helt rättOllech & Wajs
nyss, rätt så fett pris för en 5 år gammal klocka. Jag hade inte råd mtp risk för 25 % moms, Ebay var otydlig på den fronten. Kom 3a i budgivningen.
nyss, rätt så fett pris för en 5 år gammal klocka. Jag hade inte råd mtp risk för 25 % moms, Ebay var otydlig på den fronten. Kom 3a i budgivningen.
Ja så är det numera. Det var bara det att Ebay angav olika när man budade, en gång enligt nya regler (utanför EU) och senast hade de väldigt liten extrakostnad. Jag skärmdumpade för att ev kräva dem (fat chance) på mellanskillnadenAlltid moms vid köp från Storbritannien
Det är för att de är väldigt trevliga klockor designmässigt och kvalitetsmässigt och det gör att de håller prisnivån uppe. Men allt går inte upp, vissa modeller går för 1000-2000 under utpris och andra som denna går för dubbla.Jag tror att jag har missat något gällande Halios. Vad är det som gör att dom ligger ute både här på Köp&Sälj och tydligen på andra ställen också, begagnade för mer än sitt nypris ? Saknar ju oftast även en länk som brukar få upp priset lite extra.
Visst är dom trevliga men jag får inte ihop sluträkningen riktigt .
Det är för att de är väldigt trevliga klockor designmässigt och kvalitetsmässigt och det gör att de håller prisnivån uppe. Men allt går inte upp, vissa modeller går för 1000-2000 under utpris och andra som denna går för dubbla.
De är väldigt prisvärda från början så de är aldrig löjligt dyra även om de går upp många procent.
Gäller det christopher ward med?Alltid moms vid köp från Storbritannien
Kolla deras sida. Ofta har företagen löst det smidigtGäller det christopher ward med?
Tokläcker, grattis! du har bra smak du Köpt ny eller beggad?Ollech & Wajs
Nej, det ska det inte vara då de är momsregistrerade i SverigeGäller det christopher ward med?
Gäller det christopher ward med?
Tack Begagnad I nyskickTokläcker, grattis! du har bra smak du Köpt ny eller beggad?
Den der er skikkelig tøff ass !Trevlig fredag!
Härjad Doxa får dyka ner i pappershögen på kontoret idag.
En vecka till tomten kommer.
Ni har koll på klapparna? Ingen panik, fortfarande gott om tid
Rett språk, fel dialektDen der er skikkelig tøff ass !
Fytte grisen !Rett språk, fel dialekt
Mysig! Gillar ändå de äldre mer, inte minst small seconds. De känns mer tool än nya aquisPetar in en gammal och affordable Orisdykare så här på kvällskvisten.
Snart fredag gubbs och gumms .