Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smygstart även här..
Väldigt affordable Salmon Dial i vettig storlek.
Helt omärkt på alla sätt och vis. Tack.fin! Vad är det för ref på den?
God mikromorgon
Micro-Squalen får tjänstgöra idag.
Måste ju hypa den inför byteslördag
Eller så hypar jag och låter bli byteslördag
Retar man flera då?
Pre sale hype post
Ett inlägg vars syfte är att skapa intresse och ha-begär hos övriga medlemmar inför en kommande annons på K&S.
@MoHaha du tar en sida ur rolexsökarn och VinneB's bok ser jag. Ett sådant inlägg är en klassiker få vågar sig på så öppet
Vilka bilder!Mysiga Maggan idag.
Är den där klockan verkligen så snygg på riktigt eller är det bara för att du tar så jävla bra bilder? Jag vill ha en nu bara för det.Mysiga Maggan idag.
Den är så snygg på riktigt men tack för komplimangerna både du och @thewordfoxÄr den där klockan verkligen så snygg på riktigt eller är det bara för att du tar så jävla bra bilder? Jag vill ha en nu bara för det.
Svårt o släppa denna nykomling..
På kurs med Kurt idag!
Om så är du redan klar, för sekundaren ser vit/grå ut tycker jagBehöver hjälp! Har fått för mig att jag vill byta sekundvisaren (är trött på orange!) men det verkar inte gå att hitta något alls att modda den här modellen med. Hur ska jag gå tillväga?
HAHAHA vafan. Minutvisaren juOm så är du redan klar, för sekundaren ser vit/grå ut tycker jag
Färgen sitter inte så värst hårt på visare, demontera, gnugga försiktigt med typ en disksvamp, klart!Behöver hjälp! Har fått för mig att jag vill byta sekundvisaren (är trött på orange) men det verkar inte gå att hitta något alls att modda den här modellen med. Hur ska jag gå tillväga?
Edit: MINUTVISAREN såklart!