• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bläckfisken lyser på bäst den kan
32A75AFC-4B9F-4E50-9CA5-6D86317BEB97.jpeg

God mikromorgon
Micro-Squalen får tjänstgöra idag.
Måste ju hypa den inför byteslördag 😆
Eller så hypar jag och låter bli byteslördag
Retar man flera då? 🙄

20211215_060310.jpg

Pre sale hype post​

Ett inlägg vars syfte är att skapa intresse och ha-begär hos övriga medlemmar inför en kommande annons på K&S.

@MoHaha du tar en sida ur rolexsökarn och VinneB's bok ser jag. Ett sådant inlägg är en klassiker få vågar sig på så öppet 😘😅

Pre sale hype post​

Ett inlägg vars syfte är att skapa intresse och ha-begär hos övriga medlemmar inför en kommande annons på K&S.

@MoHaha du tar en sida ur rolexsökarn och VinneB's bok ser jag. Ett sådant inlägg är en klassiker få vågar sig på så öppet 😘😅

Att hypa och sen inte lägga ut till försäljning är ren ondska.
Det som kallas "luremus" (i alla fall i Norge:))

Behöver hjälp! Har fått för mig att jag vill byta sekundvisaren (är trött på orange) men det verkar inte gå att hitta något alls att modda den här modellen med. Hur ska jag gå tillväga? 🤔

Edit: MINUTVISAREN såklart! 🤦‍♂️

IMG_20211215_144744~2.jpg
Färgen sitter inte så värst hårt på visare, demontera, gnugga försiktigt med typ en disksvamp, klart!
Sen att någon någonsin kan tröttna på orange får stå för dig 😏

Tillbaka
Topp