Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mot?Byteslördag
Scurfa![]()
Är på julmarknad, så snart pengar
Vad är det som gör att du inte fastnar för den? Är nog riktigt schysst på ett nato eller MN. Har själv varit sugen på den men köpte 300T ist.Fick den här i inbyte, inte riktigt min grej tror jag så den kan absolut få vara med på Byteslördag!
![]()
Jag vet faktiskt inte riktigt, kan vara en kombo av AjK-färgerna och att gummit var i kortaste laget för mig…Vad är det som gör att du inte fastnar för den? Är nog riktigt schysst på ett nato eller MN. Har själv varit sugen på den men köpte 300T ist.
![]()
Schysst blå färg!Förkylning från helvetet, denna piggar upp iallafall
![]()
Citerar mig själv, jäklar vad lätt kronografen på 7t92 var att återställaFörkylning från helvetet, denna piggar upp iallafall
![]()
Tack detsamma! Näcken här idag. Missade vridringen baraNyblivna 6-åringen sover och jag njuter av cool klocka. Trevlig lördagkväll!
![]()
Ja, den var cool minsann! För någon som inte hinkat allt för mycket Châteauneuf-du-Pape och inte kan sina baguetter, vad snackar vi för tidsperiod?Nyblivna 6-åringen sover och jag njuter av cool klocka. Trevlig lördagkväll!
![]()
Tack! Min är lite skum eftersom ”Superman” saknas på tavlan. Jag tror den är från mitten 70-tal.Ja, den var cool minsann! För någon som inte hinkat allt för mycket Châteauneuf-du-Pape och inte kan sina baguetter, vad snackar vi för tidsperiod?
Har en rolig sak i watchlisten på bukten som har den där loggan på vridringen, vet inte hur legit just den är men det vet säkert du
![]()
Coolt med Y-loggan på vridringen och att bandhornen inte avsmalas alls.Ja, den var cool minsann! För någon som inte hinkat allt för mycket Châteauneuf-du-Pape och inte kan sina baguetter, vad snackar vi för tidsperiod?
Har en rolig sak i watchlisten på bukten som har den där loggan på vridringen, vet inte hur legit just den är men det vet säkert du
![]()