• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Byteslördag 🤷‍♂️
Scurfa
IMG_20211215_122222.jpg

Sista heads-up/bytas innan jul
Lilla mikro-menyn med allt du behöver.
Leverans innan julafton 😁
Nåt fint dig själv eller någon du gillar?
Eller nåt fult till någon du inte gillar?

Någon Gmt, orange hammerhead, CW, Doxa homage med mera står på önskelistan

20211218_134818.jpg

Vostok automatiskt
Mikro-Squale
Reverie
CW kronograf
Tactical frog

Vad är det som gör att du inte fastnar för den? Är nog riktigt schysst på ett nato eller MN. Har själv varit sugen på den men köpte 300T ist.
20211201_132557.jpg
Jag vet faktiskt inte riktigt, kan vara en kombo av AjK-färgerna och att gummit var i kortaste laget för mig…
Väntar på ett Bartongummi så kanske vi kommer bättre överens sen 😃

Nyblivna 6-åringen sover och jag njuter av cool klocka. Trevlig lördagkväll!
534D7D09-43F9-4121-8755-A2616B5F0774.jpeg
Ja, den var cool minsann! För någon som inte hinkat allt för mycket Châteauneuf-du-Pape och inte kan sina baguetter, vad snackar vi för tidsperiod?
Har en rolig sak i watchlisten på bukten som har den där loggan på vridringen, vet inte hur legit just den är men det vet säkert du 🤓
s-l1600.jpg

Senast ändrad:
Ja, den var cool minsann! För någon som inte hinkat allt för mycket Châteauneuf-du-Pape och inte kan sina baguetter, vad snackar vi för tidsperiod?
Har en rolig sak i watchlisten på bukten som har den där loggan på vridringen, vet inte hur legit just den är men det vet säkert du 🤓
s-l1600.jpg
Tack! Min är lite skum eftersom ”Superman” saknas på tavlan. Jag tror den är från mitten 70-tal.
Kika här för den du kollar på;

Allt är Yema, men jag har inte sett den kombinationen förut.

Tillbaka
Topp