Riktigt snyggEn ny liten leverans idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggEn ny liten leverans idag
![]()
![]()
![]()
![]()
Egentligen inte min typ av ur men de ser riktigt fina ut. Den någon avancerade boetten tillsammans med den cleana tavlan var juVad tycks?
![]()
The Timex Giorgio Galli S1 Gets a New Smaller Case - Worn & Wound
Timex is back with a new version of their Giorgio Galli S1 Automatic, this time in a smaller 38mm case size. The Galli S1 is one of our favorite watches to enter the expansive Timex catalog in recent years, and we’ve always felt that it punches well above its weight class in terms of pure […]wornandwound.com
UnderbarHeh, svängde ihop en sommarklocka mitt i vintern
Jag gillart!
![]()
Jäkla fin sak den här, har jag alltid tyckt iofs!Underbar
Hatar dig lite nu![]()
Jäkla fin sak den här, har jag alltid tyckt iofs!
Konstigt att det skulle ta tre år innan jag skaffade en bara![]()
Känner igen det där allt för väl!Kommer matcha dina badbyxor perfekt.
Kan det vara så illa att det är min gamla?
Sålde båda jag hade 2019 tror jag. Fick nån sjuk idé om att mina klockor borde ha datum.
Försäljning finansierade dock annat kul, som jag sen sålde för att finansiera annat kul, som jag sen sålde för att finansiera annat kul, som jag sen...
Det kommer en dammodell också, Claudia Galli.Vad tycks?
![]()
Timex is back with a new version of their Giorgio Galli S1 Automatic, this time in a smaller 38mm case size. The Galli S1 is one of our favorite watches to enter the expansive Timex catalog in recent years, and we’ve always felt that it punches well above its weight class in terms of pure […]wornandwound.com
Känner igen det där allt för väl!
Jag gillar mina klockor bäst utan datum har jag kommit på
Kan säkerligen vara din gamla, stog typ Juli 2018 på certet tror jag
Premiumnyss, rätt så fett pris för en 5 år gammal klocka. Jag hade inte råd mtp risk för 25 % moms, Ebay var otydlig på den fronten. Kom 3a i budgivningen.
![]()
Vad är det som är somrigt? Blå är en vinterfärg och orange är en bra färg som syns i mörkretHeh, svängde ihop en sommarklocka mitt i vintern
Jag gillart!
![]()
Den är från GnomonKan vara det,
Köpte mina från Gnomon 3 juli 2018
Du tröttnar nog och skickar den söderut om ett tag![]()
Med ett annat namn på tavlan och 5 ggr priset så hade det varit en storsäljare ... riktigt fin design. Blev rätt sugen när jag såg 38 mmVad tycks?
![]()
Tycker alla ser trevliga ut. Håller med om boetten. Det är det som är intressant.![]()
Gallis nya ser ju ut som en fullträff.
Bra balans mellan tradition och "egen touch". Intressant boett. Cool svart minutindexering. För en gångs skull har jag svårt att bestämma mig för vilken tavelfärg som är snyggast. Vilken skulle du valt; blå, grå eller grön?