Bra klocka detta helt enkelt!
Om någon vill göra sig av med sin c65 vintage på 38mm, hojta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra klocka detta helt enkelt!
Nice
Jaa, en riktigt bra daily detta.Kommer nog klicka hem en blå till fast nya generationen! Saknar min!
Blev mkt lyckat! Övervägde länge att köpa en jag medSummer is coming
Tackar, i den takten jag flippar så lär den bli tillgänglig snartBlev mkt lyckat! Övervägde länge att köpa en jag med
Jäklar va cool, grattis.Summer is coming
Tackar, ville ha en somrig klocka men inte lägga ut allt för mycket så den här blev klockrenJäklar va cool, grattis.
Helrätt! Stort grattisSummer is coming
Grymt fin!! Sommarkänsla 2.0Summer is coming
Riktigt finSummer is coming
Snyggt, vad är det för gummi?Nyss hemkommet gummi. En chansning som gick ganska hyfsat. Inte mycket glipor där. Badklar
Hade mina funderingar på att avyttra men nu är jag osäker.
Från CousinsUk. Blue navy med curved ends.Snyggt, vad är det för gummi?
Det där blev ju grymt! Helrätt utstyrsel för den klockan!Nyss hemkommet gummi. En chansning som gick ganska hyfsat. Inte mycket glipor där. Badklar
Hade lite tur där. Inte alltid curved ends passar så bra mot boetten .Det där blev ju grymt! Helrätt utstyrsel för den klockan!
Av dom alternativen skulle jag provat en D1 Milano. Dock kanske den är svårast att flippa om du inte skulle va nöjd.Vad köper ni för 2-3.5k i mikrosvängen? Dessa funderar jag på nu men mer tips sökes eller synpunkter
- begagnad Tisell sub (vill ju helst ha grön men @Hjelm är svår där )
- SAN Martin pilot (bra size, kul med pilot. Tråkig väntetid).
- Armida A1. Finns ju en på K&S men har ju också tre tooliga dykare innan. Men bra är den ju!
- Ventus mori grön. Mest prisvärd?
- D1 Milano. Kanske roligt med icke dykare...
Hej,
Vet någon här i tråden var det går att hitta Seagull 1963 med panda-dial? Jag har den klassiska med Natoband och är sanslöst nöjd. Letar dock efter samma fast med Panda-dial. Om detta är fel tråd får någon gärna upplysa mig om detta!
Vad köper ni för 2-3.5k i mikrosvängen? Dessa funderar jag på nu men mer tips sökes eller synpunkter
- Armida A1. Finns ju en på K&S men har ju också tre tooliga dykare innan. Men bra är den ju!
Instämmer! D1 Milano.Av dom alternativen skulle jag provat en D1 Milano. Dock kanske den är svårast att flippa om du inte skulle va nöjd.
För egen del och i den prisklassen så hade jag satsat på en Tisell eller en Ventus Mori. Har själv haft en Tisell vintage submersible och den var riktigt trevligt. Vad gäller Ventusen så.... eh.. vänta här nu, en sån tror jag att jag har . En sådan hade du inte ångrat om du slog till på. Är kanske lite partisk vad gäller den men den är djävligt bra för vad den kostar. Nästan löjligt faktiskt. Grön är den, djävulskt grön .Vad köper ni för 2-3.5k i mikrosvängen? Dessa funderar jag på nu men mer tips sökes eller synpunkter
För egen del och i den prisklassen så hade jag satsat på en Tisell eller en Ventus Mori. Har själv haft en Tisell vintage submersible och den var riktigt trevligt. Vad gäller Ventusen så.... eh.. vänta här nu, en sån tror jag att jag har . En sådan hade du inte ångrat om du slog till på. Är kanske lite partisk vad gäller den men den är djävligt bra för vad den kostar. Nästan löjligt faktiskt. Grön är den, djävulskt grön .
Av dom alternativen skulle jag provat en D1 Milano. Dock kanske den är svårast att flippa om du inte skulle va nöjd.
Ser grymt ut. Trevligt kanske ska slå till med samma till min. Har du länken till det gummit du köpte? Hur långt är bandet. Har ju ganska små handleder.Nyss hemkommet gummi. En chansning som gick ganska hyfsat. Inte mycket glipor där. Badklar
Beställdes på cousinsuk.com. Ganska normal längd. Sitter bra på 18cm handled .Ser grymt ut. Trevligt kanske ska slå till med samma till min. Har du länken till det gummit du köpte? Hur långt är bandet. Har ju ganska små handleder.
Det förstår jag! Kanonfin klocka!Kör vidare med denna