Borås?
Kontrar med jobbklockan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borås?
Kontrar med jobbklockan!
Borås!
Hemel och hem-el. Gonatt
Grattis! Ser ut som grön tavla? Hur är den?New in. Lorier lyckades hitta en i fabriken till mig, sjukt nöjd!
Pastelliga vinterklockor. Ser fina ut förutom en sak men det är förmodligen bara jag så säger inget
Fortitude Lite – PRE-ORDER – Astor + Banks
astorandbanks.com
hehe nä sekundvisaren ser bra ut. Tror jag håller det för mig själv men tyckte också de såg trevliga ut till ett helt ok pre-orderpris.För kort sekundvisare eller?
Snygga!
Stämmer, snyggt spottat. För de är just det gröna som inte är så tydligt som jag hade hoppats på, men är heller inte främmande för att tavlan skiftarGrattis! Ser ut som grön tavla? Hur är den?
Jag cyklade med Sinn idag
Alltid lika trevligt att träffas min vän@Wasabi Var förbi och det blev en snabb bild, strunta i kompositionen
Mycket fin Micro som numera kanske inte platsar i tråden sett till prisutvecklingen
Jag var sugen på tidigare modellen men tyckte den bars konstigt. Såg ut att ligga högt. Denna ska dock vara något mindre så kanske är bättre nu Dock inget datumhehe nä sekundvisaren ser bra ut. Tror jag håller det för mig själv men tyckte också de såg trevliga ut till ett helt ok pre-orderpris.
Ganska hypat märke i US, misstänker att det inte finns allt för mycket betänketid
Orkar själv inte med mer FOMO...i år
Grym! Bra köpEfter att jag testade @Nikk 4512a på en GTG tidigare i vinter så har jag inte riktigt kunnat släppa tanken om klockan. Försökte övertyga honom att sälja sin till mig, men han vägrade. Fullt förståeligt, klockan är riktigt bra! Men nu har jag en egen
Snyggt Nato!En högst affordable Breitling quartzare issued till det Jugoslaviska flygvapnet
Prisvärdheten ökar självfallet då det är premium versionen av Pluton med ESA verk som är ungefär lika hållbar som en 20 tkrs BMW från orten
Ja, det är svårt att bedöma på bilder men tycker även Lite ser knubbig och "platt" ut trots fina mått på pappret. Vinkla ner bandhornen en smula och någon mm längre L2L (längre bandhorn) hade nog avhjälpt åtminstone den estetiska biten?Jag var sugen på tidigare modellen men tyckte den bars konstigt. Såg ut att ligga högt. Denna ska dock vara något mindre så kanske är bättre nu Dock inget datum
Tidigare modell
Blir ingen boa här, var och handlade igår och kön utanför var långt ifrån lugn, och precis som i Jönssonligan har min doktor också ordinerat att jag inte får stå i kö
Jobbar vidare på ”gör aldrig rent eller i ordning klockan innan bild”! Ta det lugnt på systemet idag
Snyggt Nato!
Super krispig ju! Vad är det för märke?Efter att jag testade @Nikk 4512a på en GTG tidigare i vinter så har jag inte riktigt kunnat släppa tanken om klockan. Försökte övertyga honom att sälja sin till mig, men han vägrade. Fullt förståeligt, klockan är riktigt bra! Men nu har jag en egen