• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

CC8C2C32-A555-4B35-ACCE-A0E42D901AC6.jpeg

Kontrar med jobbklockan!
Borås?

Grattis! Ser ut som grön tavla? Hur är den?

Jag cyklade med Sinn idag😊
PXL_20211229_140344453.MP~2.jpg
Stämmer, snyggt spottat. För de är just det gröna som inte är så tydligt som jag hade hoppats på, men är heller inte främmande för att tavlan skiftar:cool:
Länken är magisk, perfekt storlek (36) med skön tyngd, en grym klocka till ett fördelaktigt pris.

hehe nä sekundvisaren ser bra ut. Tror jag håller det för mig själv men tyckte också de såg trevliga ut till ett helt ok pre-orderpris.
Ganska hypat märke i US, misstänker att det inte finns allt för mycket betänketid 🤔
Orkar själv inte med mer FOMO...i år
Jag var sugen på tidigare modellen men tyckte den bars konstigt. Såg ut att ligga högt. Denna ska dock vara något mindre så kanske är bättre nu :) Dock inget datum :(

AstorAndBanks_Fortitude_Side_NoDate_v2-scaled-e1637704549359.jpg

Tidigare modell
DSC_6255_wm.jpg

Jag var sugen på tidigare modellen men tyckte den bars konstigt. Såg ut att ligga högt. Denna ska dock vara något mindre så kanske är bättre nu :) Dock inget datum :(

AstorAndBanks_Fortitude_Side_NoDate_v2-scaled-e1637704549359.jpg

Tidigare modell
DSC_6255_wm.jpg
Ja, det är svårt att bedöma på bilder men tycker även Lite ser knubbig och "platt" ut trots fina mått på pappret. Vinkla ner bandhornen en smula och någon mm längre L2L (längre bandhorn) hade nog avhjälpt åtminstone den estetiska biten?
I-landsproblem med alla färgkombinationer också. tycker alla har sin charm så skulle nog inte kunna välja en 😄

Nytt i lådan!
Direnzo DRZ 04 Mondial.
En smäcker och trevlig pjäs på 40mm.
Jag var givetvis tvungen att prova både gummit och länken men det får bli länk för tillfället. Gummit var dock jäkligt bekvämt och följsamt och ingen damm-magnet 👍.
Får nog komplettera med ett svart gummi också men det vita blir mäktigt till sommaren 🤘.
Lite snabba bilder i dåligt ljus får duga för nu, mer kommer säkert inom kort 🙂.

PSX_20211230_160910.jpg
PSX_20211230_160942.jpg
PSX_20211230_160759.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp