TackDet förstår jag! Kanonfin klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackDet förstår jag! Kanonfin klocka!
Fin är den, Grattis!Då blev det ett nytt inköp. Frågade av en ren slump Gnomon när dom får in Squale GMT Tropic och då hade dom fått in 10 st i veckan och det fanns bara en kvar - så fick en faktura att betala via PayPal. Taggad på att se hur denna är i verkligheten!!
Snyggt! Jag tittade på sidan alldeles nyss, och då var den fortfarande "Out of Stock" vilket inte är så konstigt då Grattis till en riktigt cool klocka!Då blev det ett nytt inköp. Frågade av en ren slump Gnomon när dom får in Squale GMT Tropic och då hade dom fått in 10 st i veckan och det fanns bara en kvar - så fick en faktura att betala via PayPal. Taggad på att se hur denna är i verkligheten!!
Kanon köp, stort grattis!Då blev det ett nytt inköp. Frågade av en ren slump Gnomon när dom får in Squale GMT Tropic och då hade dom fått in 10 st i veckan och det fanns bara en kvar - så fick en faktura att betala via PayPal. Taggad på att se hur denna är i verkligheten!!
Nu är nykomlingen hemma spännande att se hur man trivs med denna
Remmen känns riktigt bra på armen ( 5 minuter )
Fin! Har GMT-PEPSI påväg hem från dom - bör skickas under nästa vecka! Blir intressant och höra vad du tycker.Nu är nykomlingen hemma spännande att se hur man trivs med denna
Ojojoj, grattis och välkommen i klubben! Ruskigt bra den där!Då blev det ett nytt inköp. Frågade av en ren slump Gnomon när dom får in Squale GMT Tropic och då hade dom fått in 10 st i veckan och det fanns bara en kvar - så fick en faktura att betala via PayPal. Taggad på att se hur denna är i verkligheten!!
Stort grattis,där har vi en jag med är sjukt sugen på.Kanon köp, stort grattis!
Tack! Hoppas man blir nöjd!Kanon köp, stort grattis!
Tack, har förhoppning om att den blir grym!Fin är den, Grattis!
Snyggt! Jag tittade på sidan alldeles nyss, och då var den fortfarande "Out of Stock" vilket inte är så konstigt då Grattis till en riktigt cool klocka!
Jag gillar det! Skulle kunna tänka mig det på min svartaHej mina vänerrrrrr!!
Fick hem ett Borealis Camo idag.
Fult eller fränt?
Jag har haft min Redentore i ett par månader nu och jag är väldigt nöjd med den. Har skaffat ett annat band med mer dressad känsla och ett viklås och i den konfigurationen är den en fin kompanjon på jobbet (kontorsråtta...). Tidhållningen har jag inte järnkoll på, men det ligger nog runt +5-6spd och det är jag nöjd med. Är väl även STP1-11 i Nereide 3.0 om det är den du fått hem?Nu är nykomlingen hemma spännande att se hur man trivs med denna
Inte Tropic men de andra GMT'na är utan bubbla. Alternativen är ju att köpa en Tropic och köpa till ett reservglas till någon av de andra eller bli lika modig som @gronvit som knackade bort bubblan på sin 1545 själv. https://klocksnack.se/threads/tråden-om-squale.48157/page-117#post-2766626Stort grattis,där har vi en jag med är sjukt sugen på.
Hade helst haft utan bubblan,finns den utan ens?
Ok,jag störde mig lite på bubblan på min Aquaracer,tack för tipsetInte Tropic men de andra GMT'na är utan bubbla. Alternativen är ju att köpa en Tropic och köpa till ett reservglas till någon av de andra eller bli lika modig som @gronvit som knackade bort bubblan på sin 1545 själv. https://klocksnack.se/threads/tråden-om-squale.48157/page-117#post-2766626
Det hade blivit finfintJag gillar det! Skulle kunna tänka mig det på min svarta
FettHej mina vänerrrrrr!!
Fult eller fränt?
Passar perfekt !!Hej mina vänerrrrrr!!
Fult eller fränt?
TackPassar perfekt !!
Grattis, en riktig pärla.Då blev det ett nytt inköp. Frågade av en ren slump Gnomon när dom får in Squale GMT Tropic och då hade dom fått in 10 st i veckan och det fanns bara en kvar - så fick en faktura att betala via PayPal. Taggad på att se hur denna är i verkligheten!!
Häftigt med det oranga datumhjulet.Dags att lufta Obris Infinity.
Extra kul att det skrivs om @Bravur tycker jag