Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har pmBytes/heads-up lådan per 1/1
Bättre blir det inte
Har du länken till den också? Trevlig modell det därSlänger in årets första bild. Senaste nyförvärvet som många har och haft, men som aldrig riktigt hamnat så högt på min priolista mot allt annat. Gamla Seiko, affordable som dom ofta är. God fortsättning!
Riktigt riktigt bra valAquastar fick bli dagens val
Brukar i te gilla klockor som ska se ut som andra men denna var faktiskt riktigt fin.Beställde precis hem denna goding! Hittade den idag, såg några recensioner och gjorde ett impulsköp. Brukar vara mer beaktande i mina klockköp men nu var det ett bra tag sen det dök upp en ny klocka i samlingen så nu kändes det som att det var dags. Någon som äger eller har ägt en tidigare? Estetiskt tycker jag den ser klockren ut. Lite som en Aquanaut och Nautilus fast i mina ögon mer tilltalande former och bättre blåfärg. Kommer såklart inte vara i närheten av samma kvalité då priset ligger på knappa 4k. Det enda jag oroar mig över är storleken. Aldrig burit en en kvadratisk klocka eller någon integrerad länk, men det får bli som det blir. Brukar lösa sig, finns säkert annars någon här som är sugen att testa.
Ser väldigt intressant ut. Ingen mer info?Varit tyst länge om denna från MALM
@Waldorf @blackcoffee har ni någon koll ni som träffar karln ibland?
Ser väldigt intressant ut. Ingen mer info?
Hittade inga fler bilder heller. Spännande"Mitten av 2022" var väl det senaste som hördes?
Hittade inga fler bilder heller. Spännande
Halios kan det förhoppningsvis bli även för min del. Nya SF i titan lockar Har du någon koll när de kan tänkas bli tillgängliga?True that! Resten av familjen sover och ja vad ska man göra nu liksom. Film och lite surf för att planera klockåret 2022 fram till smällandet slutar.
Definitivt mer Halios för 2022
Släpps enl uppgift innan 1 april. Men om det betyder att den levereras direkt eller om det innebär viss väntan vet man ju inte. Hoppas på det förstaHalios kan det förhoppningsvis bli även för min del. Nya SF i titan lockar Har du någon koll när de kan tänkas bli tillgängliga?
Jodå, men den plockades av direkt och är inplastad i lådan. Så vet inte hur den känns, men den är lite underlig med smalare clasp än resten.Har du länken till den också? Trevlig modell det där
DetsammaVarit sliten idag efter en rolig men krävande nyårsafton. Trots all skit så är jag sjukt nöjd med detta år, då detta var året då jag på riktigt blev intresserad av klockor. Här en bild på nyårsklockan och även det senaste köpet. Dumoreau, sjukligt bekväm och en riktigt snygg och trevlig design. Den bärs relativt stort men storleken bärs ändå bra. Det är en stor klocka på mig men tack vare att den är tunn och att länken är integrerad så funkar det faktiskt. Riktigt nöjd! Finns två stycken blå kvar på deras hemsida om nån annan är sugen.
Till alla i tråden önskar jag ett gott nytt år och att det ska bli ett grymt klockår för er alla.
Några av mina från 20212021 för mig. Nöjd med alla sex
2021 för mig. Nöjd med alla sex
WillardenMitt 2021 ser ut såhär. Fattas väl en 10-15st också. Ska försöka ta det lite lugnare i flipparsvängen i år.