Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Ser trevlig ut![]()
Nu är nykomlingen hemma spännande att se hur man trivs med denna![]()
Remmen känns riktigt bra på armen ( 5 minuter )
Stort grattis! Dom är riktigt grymma.Då blev det ett nytt inköp. Frågade av en ren slump Gnomon när dom får in Squale GMT Tropic och då hade dom fått in 10 st i veckan och det fanns bara en kvar - så fick en faktura att betala via PayPal. Taggad på att se hur denna är i verkligheten!!
![]()
Passade mycket bra, men inte behöver du kamoflera en så trevlig pjäsHej mina vänerrrrrr!!
Fick hem ett Borealis Camo idag.
Fult eller fränt?
![]()
![]()
Snygg! Lufta gärna på med fler bilderDags att lufta Obris Infinity.
![]()
HahaPassade mycket bra, men inte behöver du kamoflera en så trevlig pjäs.
Ganska lustigt att vi hade planer och byta klocka med varandra och båda hade band påväg.Hahaså sant så.
@Nilas Ganska lustigt att vi hade planer och byta klocka med varandra och båda hade band påväg.
Den passar alldeles utmärkt. Den blå färgen är helt galet bra. Kan bara tänka hur den lirar i lite direkt solljus![]()
![]()
![]()
Vet inte om squale passar här men jag tycker att det är mycket klocka för 8600kr.Fantastisk färg
Passar jättebra. Den där har man varit sugen på!![]()
![]()
![]()
Vet inte om squale passar här men jag tycker att det är mycket klocka för 8600kr.Fantastisk färg
Helt grymt! Fixar fler bilder senareDen passar alldeles utmärkt. Den blå färgen är helt galet bra. Kan bara tänka hur den lirar i lite direkt solljus![]()
Köp säger jagPassar jättebra. Den där har man varit sugen på!![]()
Antar att Geckota går som microbrand, om inte annat väldigt affordable, aningens stor på 44mm för mina veka handleder men man kanske vänjer sig, tyvärr inga halvlänkar och butterfly spänne så blir lite tajt eller bilhandlarhäng så hoppas den sträcker sig lite med tiden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja något märkligtGanska lustigt att vi hade planer och byta klocka med varandra och båda hade band påväg.
Varför två mejslar?Sprint med hylsa?Helson suttit på idag med, och kommer göra det mkt! Ny mejsel måste dock köpas för att korta länken perfekt. Det enda negativa, hatar när det behövs två skruvmejslar
![]()
Såg förövrigt det kommit en L.E. tavla. Lite cool ändå med hajarna och dykaren!
![]()
Varför två mejslar?Sprint med hylsa?
LE tavlorna har dessutom svincool lume tycker jag (förutsätter att alla har samma).Helson suttit på idag med, och kommer göra det mkt! Ny mejsel måste dock köpas för att korta länken perfekt. Det enda negativa, hatar när det behövs två skruvmejslar
![]()
Såg förövrigt det kommit en L.E. tavla. Lite cool ändå med hajarna och dykaren!
![]()
LE tavlorna har dessutom svincool lume tycker jag (förutsätter att alla har samma).
Bild stulen från Internet
![]()
Riktigt coolt.LE tavlorna har dessutom svincool lume tycker jag (förutsätter att alla har samma).
Bild stulen från Internet
![]()
Plexiglas är så mysigt! Köp en tub Polywatch.Älskar denna men varför plexiglas, blir ju repor bara man tittar på det
![]()
Får nog bli detPlexiglas är så mysigt! Köp en tub Polywatch.![]()
Plexiglas är så mysigt! Köp en tub Polywatch.![]()
Kul ändå att deras framgång inte stigit honom åt huvudet och att han fortfarande tar sig tid att besvara frågor från kunder. Med tanke på deras omsättning och tillväxt lär de garanterat ha en egen kundtjänstavdelning med ett flertal medarbetare.Typiskt, verkar som den blå i 40mm från Chris Ward kommet dröja.
![]()
16,5 - 17cm handled, 38mm borde vara bättre än 42mm? 43 är för mycket för mig och har ägt en 38mm som jag varit nöjd med. Men kanske är 42mm bra med?
Håller med. Jag skrev frågan som svar på ett marknadsinriktatinlägg och trodde inte själva grundaren skulle svara.Kul ändå att deras framgång inte stigit honom åt huvudet och att han fortfarande tar sig tid att besvara frågor från kunder. Med tanke på deras omsättning och tillväxt lär de garanterat ha en egen kundtjänstavdelning med ett flertal medarbetare.