Tack gode gud för att du hittade en till slut!
Försökte vänta ut dig men insåg det var kört orka det
Får köpa grön insert och göra kermit istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack gode gud för att du hittade en till slut!
Va fan, du hann skriva innan jag hann publicera. Aja, bättre med för mycket info.Traska Freediver på Massdrop för $350! Alltid varit nyfiken på dessa... Finns med stålbezel samt med svart insert.
Vi har en för jäkla jobbig hobby ibland alltsåSåg massa videos på Chris Ward nya klocka... måste ha en blå, så det så. Får se om man avyttrar nån av GMT klockorna som är är påväg in...
Den är riktigt grym! Jag vill ha den nya versionen med den röda ringen. Den tilltalar mig mig på något sätt jag inte kan förklaraWotd, ingen grill i kylan.. klockan värmer...
Tycker nog också det är den bästa versionen av de nya även om den blå är läcker också. Och på länk förstås.Den är riktigt grym! Jag vill ha den nya versionen med den röda ringen. Den tilltalar mig mig på något sätt jag inte kan förklara
Haha Det måste ha varit jag, min plussar bara 23spdVem var det!? Vem var det som fucking tipsade om den här?
Bästa köpet ever i prisklassen!
Plussat 45 sek under första dygnet så väl inom specs oxå!
Trevlig kväll!
Men YO vilken härlig färg! Hur stor beräknas den bli?
Visst är den, 38mm tror jag.Men YO vilken härlig färg! Hur stor beräknas den bli?
Den verkar grymHelt nydesignad dykare från Lüm-Tec som är en av de äldsta spelarna i mikrobranchen. Jag tycker den är riktigt lyckad, kolla länken bara.
Aquadive Model 50 Tribute preorder IS NOW LIVE.Aquadive verkar komma med nytt. Påminner om de gamla fast utan djupmätare.
Traska Freediver på Massdrop för $350! Alltid varit nyfiken på dessa... Finns med stålbezel samt med svart insert.
Riktigt snygg klocka. Hur är kvaliteten?
Tycker denna och deras blå är en home-run.Denna har ju diskuterats förr, den är riktigt bra i mina ögon. Men vågar man dra iväg €1450 för den.
Ja, jag håller med. Men vi är ju uppe på Oris Aquis pengar. Och en hel del annat för 15k, begagnad Oris 65, Longines nya Hydroconquest osv osv.Tycker denna och deras blå är en home-run.
Ja, det är det som hållit mig tillbaka på denna samt Monta Oceanking... men tror det kan vara värt de..Ja, jag håller med. Men vi är ju uppe på Oris Aquis pengar. Och en hel del annat för 15k, begagnad Oris 65, Longines nya Hydroconquest osv osv.
Ja, det är det som hållit mig tillbaka på denna samt Monta Oceanking... men tror det kan vara värt de..
Satans så vacker den är!!Korspostning. Squale 1545 i solen, vid grillen