Grymt snygg. Satt precis nyss och förhandlade med mig själv just angående den modellen .Spinnaker Croft!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snygg. Satt precis nyss och förhandlade med mig själv just angående den modellen .Spinnaker Croft!
Scuba ghost Ser ju stenballt ut!LE tavlorna har dessutom svincool lume tycker jag (förutsätter att alla har samma).
Bild stulen från Internet
[/QUOTE
Grymma bilder, man!!Spinnaker Croft!
Får tyvärr rätta mig själv. Mailade Helson och det är endast den vita LE-tavlan som har den lumen. Dock skrev de att den vita tavlan även kommer till mässingsboetten, kan bli cooltLE tavlorna har dessutom svincool lume tycker jag (förutsätter att alla har samma).
Bild stulen från Internet
Den är rätt cool!Grymt snygg. Satt precis nyss och förhandlade med mig själv just angående den modellen .
Tack så mycket!Grymma bilder, man!!
Mycket passande, bra valSan Martin Tiger Shark på sailcloth
/ P
Jag tycker det samma. Provade att byta länk mellan Speedmaster månklocka och San Martin. Det passade inte alls, hålen på bandhornen sitter på fel ställe.Mycket passande, bra val
Denna är ett samarbete mellan Aquadive och Watchwabi FB grupp och misstänker att den därmed endast kommer säljas därigenom.Aquadive verkar komma med nytt. Påminner om de gamla fast utan djupmätare.
Typiskt, det är förbannat cool som sommarklocka!Denna är ett samarbete mellan Aquadive och Watchwabi FB grupp och misstänker att den därmed endast kommer säljas därigenom.
du kan köpa en sån här för en bråkdel av priset Annars är det bara att gå med i Watchwabi på FBTypiskt, det är förbannat cool som sommarklocka!
Amphibian SE? Verkar out of stock på meranom. Undviker helst FB, inte använt på år och dardu kan köpa en sån här för en bråkdel av priset Annars är det bara att gå med i Watchwabi på FB
Haha det verkar vara populärt i denna tråd att undvika FB, jag är bara inne där pga. alla klockgrupper Vad lustigt att Vostoken är OOS nu, den fanns tillgänglig för bara ett par dagar sedan.Amphibian SE? Verkar out of stock på meranom. Undviker helst FB, inte använt på år och dar
Chr ward C65 VintageTips på kul klockor i 36-39mm? Vintagedykarstuk eller vad som helst. Gärna något man slipper vänta och betala tull för.
En Superman Heritage kanske? 39mm vintagedykare från Frankrike som finns i lager.Tips på kul klockor i 36-39mm? Vintagedykarstuk eller vad som helst. Gärna något man slipper vänta och betala tull för.
Njaa, det är väl som det är; beach 2019 närmar sig med stormsteg och köpnerven rycker för sommarklockor med färgHaha det verkar vara populärt i denna tråd att undvika FB, jag är bara inne där pga. alla klockgrupper Vad lustigt att Vostoken är OOS nu, den fanns tillgänglig för bara ett par dagar sedan.
Cool! Ser maffig ut!Helt nydesignad dykare från Lüm-Tec som är en av de äldsta spelarna i mikrobranchen. Jag tycker den är riktigt lyckad, kolla länken bara.
42mm så inte allt för stor ändåCool! Ser maffig ut!
Helt nydesignad dykare från Lüm-Tec som är en av de äldsta spelarna i mikrobranchen. Jag tycker den är riktigt lyckad, kolla länken bara.
Köp Erics Steinhart på k&s.Tips på kul klockor i 36-39mm? Vintagedykarstuk eller vad som helst. Gärna något man slipper vänta och betala tull för.
En Superman Heritage kanske? 39mm vintagedykare från Frankrike som finns i lager.
Snygga! KikarChr ward C65 Vintage
Méraud Bonaire
Satan vad kool!Helt nydesignad dykare från Lüm-Tec som är en av de äldsta spelarna i mikrobranchen. Jag tycker den är riktigt lyckad, kolla länken bara.
Vad köper ni för 2-3.5k i mikrosvängen?
Kul, bra köp! Men då antar jag att du inte fått den än, då en wristshot lyser med sin frånvaroCiterar mig själv, köpte en tisell marine tillslut. Kanske tråkigaste alternativet men nog ändå bäst sett till behov
Kan jag sluta tjata med @Hjelm