Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha en trevlig lördag!
Googla "video to gif". Spela in video. Ladda upp video. Konvertera. Klart!Hur gör man?
Trodde först det var en effekt av gårdagens Cognac
Aaah, där kom en kopia på en av de dyrare och credigare Rolexkopiorna Calypsomatic!Crepas nya var tämligen salt
... Nästan en dressklocka storleksmässigt med Crepasmått mätt, 40,5mm och 549€ med 3timmar kvar på preorder :-O
Kallas hobostove, riktigt smidigt ifall man vill slippa sprit/gasol kök och elda iställetÄr det en grill?
Du behöver skaffa ett obris också, eller är det utanför topp 5?DB-gummit Hydro 91 som jag bubblade om häromdagen. Naturgummi, doftfritt och precis lagom al dente i mitt tycke
@Weberg du får gärna tipsa om alla miljarders gummin med designen som du har hittat för finner själv väldans få schyssta alternativ (obs, ej silikon dårå)
Von's topp 5 i kategorin enligt högst ovetenskaplig och fluktuerande forskning
ISOfrane (duh)
DB Hydra 91
Borealis
Cuda
Zuludiver
Aldrig testat men varför inte, fått lite blandad kritik va?Du behöver skaffa ett obris också, eller är det utanför topp 5?
Är obris bättre nu än i början? Minns att de var sådär, långt mellan hålen och få hål mot de andra. Större ”hålrektanglar” på bandet medDu behöver skaffa ett obris också, eller är det utanför topp 5?
Aldrig testat men varför inte, fått lite blandad kritik va?
Är obris bättre nu än i början? Minns att de var sådär, långt mellan hålen och få hål mot de andra. Större ”hålrektanglar” på bandet med
Snyggt band till Peacemakern. Vart har du köpt det?Trevlig lördag!
Får tillägga att jag föredrar band åt det styvare hållet, inte minst på tyngre klockor. Listan ska inte ska tas för seriöst, senaste och nyaste bandet brukar man tycka är bäst. Håller det en dyksäsong? vem vet.Blandad kritik ja. Jag har inte testat så många, därav mitt intresse i din lilla lista, men tyckte att det var bättre än cuda iaf, även om jag inte använt cuda tillräckligt för att det ska mjukna ordentligt.
@Jockinho jag hade inga storöeksproblem när jag hade det iaf, bör ha varit från 18/19 det bandet. Vet tyvärr inget om hur de är idag. @MaBr gjorde ju någon ordentlig jämförelse, men minns inte om Obris var med där
Tack! Det är från AliExpress .Snyggt band till Peacemakern. Vart har du köpt det?