Minns en tid då man inte behövde fundera på vad man la upp i denna fantastiska tråd.
Vilka minnen.
Vilka minnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testar TT på DH. Tycker det funkar, eller?
bandstift större kan göra stora hål mindre kan?Testar sommar kombo synd dock hålen till bandstift är så stora.
Kan gör sen.bandstift större kan göra stora hål mindre kan?
loggar utKan gör sen.
You break it, you buy it!@HSK lånar du ut din "lilla" röda Gshock så kör jag OWGM med den? Helst med instruktionsbok om du har.
Ingen minns en fegis.
Va i hela friden!! Du måste väl skoja nu va?You break it, you buy it!
Gwf-D1000arr for sale | eBay
Get the best deals for Gwf-D1000arr at eBay.com. We have a great online selection at the lowest prices with Fast & Free shipping on many items!www.ebay.com
Mitt band satt ju som en smäck på denFrån gårdagens runda i skogen. Inte världens roligaste väder men skönt att komma ut i alla fall.
Testa med BoR länken från Geckoödlan. Jag brukar köra den på min SpeedmasterTestar TT på DH. Tycker det funkar, eller?
Ja, väldigt nöjd med det! Riktigt snygg färg och bekvämt. Den där klockan har 19mm mellan bandhornen men det var inga problem att klämma dit det för det är så mjukt.Mitt band satt ju som en smäck på den
Ja den passar alldeles säkert. Denna TT-länk är från geckotan nämligenTesta med BoR länken från Geckoödlan. Jag brukar köra den på min Speedmaster
Sjukt fin! Vad är det där för en?Trevlig lördag!
Det är en gruppo gamma peacemaker PG-02Sjukt fin! Vad är det där för en?
Aldrig hört talas om, får definitivt kika närmre, tackDet är en gruppo gamma peacemaker PG-02
Jag tror eventuellt att @Nicke75 har en till salu om den inte sålts redan. Då får man även sekundvisareAldrig hört talas om, får definitivt kika närmre, tack