Grattis! Issued till ett hudvårdsföretag är tuffare än man tror.
Kör franskt idag, precis som @Gummo. Parfymklockor har man ju hört talas om. Men hur många har en kosmetikaklocka egentligen? Måste vara ett exklusivt fåtal gissar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Issued till ett hudvårdsföretag är tuffare än man tror.
Kör franskt idag, precis som @Gummo. Parfymklockor har man ju hört talas om. Men hur många har en kosmetikaklocka egentligen? Måste vara ett exklusivt fåtal gissar jag.
Någon som har koll eller ännu bättre, klämt på Seagulls dykare och kan säga något om kvaliteten?
Tycker du?Dyr för att vara på aliexpress
Hade du vart inne i G-shocktråden nu hade du riskerat att få en kommentar om att dom inte är i synkVa fan! Har vi ett problem här eller? Nu råder det iofs delade meningar både gällande min manlighet och om jag är vuxen men jag känner mig träffad!
+1
Inte mitt fel att hälften vägrar radiosynka här hemma! Min Mudmaster inte har synkat på flera månader...Hade du vart inne i G-shocktråden nu hade du riskerat att få en kommentar om att dom inte är i synk
...det är och andra sidan den i särklass största och mest övervakade tråden som alla och hens moster ska tycka till om så det är väl inte så konstigt?Microtråden är den tråd där det sker flest regleröverträdelser på hela KS.
Flera av microtrådens postare verkar känna en stor portion misstycke mot KS ledning och moderatorer av en rad olika anledningar.
Vi har hamnat i detta läge för att vi i grund inte tycker lika i en del detaljfrågor kopplat till ämnet klockor.
Och det är helt ok att vi inte tycker lika.
Det som inte är ok hur man medvetet provocerar, ignorerar regler och uppviglar.
Och vill man fortsätta att posta på KS så skall man följa reglerna och moderatorerna. Helt ovidkommande vad man själv anser är rätt.
Har man åsikter om moderatorerna så skall det tas till ledningen per PM.
Har du några lumebilder på den? Tycker den är sjukt fin!För övrigt, här kommer en äkta micro-klocka! Kom på att det var fredag så får bli ett byte till 1521 Ocean sen.
Tyvärr inte, har inte tagit några såna. Det är helt okej lume med tanke på mängden där är men det är ju inte något att hurra över precis.Har du några lumebilder på den? Tycker den är sjukt fin!
Jag har problem med vuxna män med Gshocks på armen om nu ordet var fritt. Meshband på klockor är också hemskt.
Långbänk eller ska vi stanna här?
Det är ju inga ockerpriser precis, egentligen bara premium på 5-10000:- för att man bär ett gammalt märke som EP eller Nivada. Skaver ändå lite i mig, speciellt med ett märke som EP vars claim-to-fame framförallt var som framstående tillverkare av verk. Att då återuppstå som zombie-brand med istoppade legoverk från hyllan känns sådär, även om det är jäkligt snyggt och propert genomfört. Jag älskar ju Lemania men vet inte hur jag skulle känna om de återuppstod som märke med Sellita eller Soprod under huven?Det gamla anrika Excelsior Park har väckts till liv igen. Retrodesign och ett utdött varumärke är väl inte höjden av originalitet precis, men va fan, en snygg design, hyggligt urverk (handjagat Sellita) och ett pris strax norr om 20 tkr är ju inte så dumt. Stl är 38,5mm. Fem olika urtavlor och glasad eller täckt baksida.
Väldans trendigt att återuppliva gamla märken vad det verkar. Vill inte kasta bensin i elden här men är det otänkbart att typ Lemania skulle gå samma öde till mötes?Det är ju inga ockerpriser precis, egentligen bara premium på 5-10000:- för att man bär ett gammalt märke som EP eller Nivada. Skaver ändå lite i mig, speciellt med ett märke som EP vars claim-to-fame framförallt var som framstående tillverkare av verk. Att då återuppstå som zombie-brand med istoppade legoverk från hyllan känns sådär, även om det är jäkligt snyggt och propert genomfört. Jag älskar ju Lemania men vet inte hur jag skulle känna om de återuppstod som märke med Sellita eller Soprod under huven?
Mer eller mindre tror jag. Själva bolaget veks in under Swatch group och verksamheten i sig blev del av Breguet. Det fanns ett kortvarigt "Nya Lemania" för länge sen men jag utgår från att varumärket ägs av Swatch och om de osannolikt skulle återuppliva så skulle det inte bli som ett typ entusiast-mikrobrand som Nivada/EP.Väldans trendigt att återuppliva gamla märken vad det verkar. Vill inte kasta bensin i elden här men är det otänkbart att typ Lemania skulle gå samma öde till mötes?
Ah, då lärde man sig något nytt och det låter rimligtMer eller mindre tror jag. Själva bolaget veks in under Swatch group och verksamheten i sig blev del av Breguet. Det fanns ett kortvarigt "Nya Lemania" för länge sen men jag utgår från att varumärket ägs av Swatch och om de osannolikt skulle återuppliva så skulle det inte bli som ett typ entusiast-mikrobrand som Nivada/EP.
I stort sett allt kronograf-relaterat skulle säkert vara guld om man ville gå på retro/reproduktions-vägen. Trehandare är väl inte lika intressant kanske. Min känsla är att Swatch täcker in mycket av det som kanske skulle vara intressant under Hamilton-varumärket idag. De har inte riktigt behov av det överlappet.Ah, då lärde man sig något nytt och det låter rimligt
Kom att tänka på 40-talarna (15TL kronograferna) som ligger precis rätt i tiden och vad det gäller design och...ja nästan allt va?
Vänligen visa spännet på den där och om möjligt ta ett mått på bandets bredd tag
Det är ju inga ockerpriser precis, egentligen bara premium på 5-10000:- för att man bär ett gammalt märke som EP eller Nivada. Skaver ändå lite i mig, speciellt med ett märke som EP vars claim-to-fame framförallt var som framstående tillverkare av verk. Att då återuppstå som zombie-brand med istoppade legoverk från hyllan känns sådär, även om det är jäkligt snyggt och propert genomfört. Jag älskar ju Lemania men vet inte hur jag skulle känna om de återuppstod som märke med Sellita eller Soprod under huven?