BortaJag tror eventuellt att @Nicke75 har en till salu om den inte sålts redan. Då får man även sekundvisare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BortaJag tror eventuellt att @Nicke75 har en till salu om den inte sålts redan. Då får man även sekundvisare
Blev ju riktigt bra det där Snyggt
Smart, nu kommer de tro att du är landsman!Dags att va redo ifall ryssen kommer
Precis min tanke, nu är jag både mätt och propert kläddSmart, nu kommer de tro att du är landsman!
Banan heter banan på ryska så inga framtida språkhinder..Precis min tanke, nu är jag både mätt och propert klädd
Blir mycket banan ifall olyckan är frammeBanan heter banan på ryska så inga framtida språkhinder..
Knäckebröd är lite knepigare; khlebtsy - uttalas kleebse
Läckert, även om allt klär en skönhet.Vad kan man göra mitt i tyngsta Januari? Jo, man börjar prova sommarkläderna! Hitta en bra match med detta ribbade nato till min Matic. "Pumpkin" heter den trendiga färgen
Uh ja, det var en fin dämpad nyans på det orangea, gillart och passar vinterklockan alldeles utmärktVad kan man göra mitt i tyngsta Januari? Jo, man börjar prova sommarkläderna! Hitta en bra match med detta ribbade nato till min Matic. "Pumpkin" heter den trendiga färgen
Snyggt vart köpte duVad kan man göra mitt i tyngsta Januari? Jo, man börjar prova sommarkläderna! Hitta en bra match med detta ribbade nato till min Matic. "Pumpkin" heter den trendiga färgen
Famous last wordsFick bli en dag till med denna efter bling-uppdateringen. Den hittills enda klockan i samlingen som aldrig kommer säljas.
Inte denna gång den satt på handleden när sonen föddesFamous last words
Och ska passas vidare?Inte denna gång den satt på handleden när sonen föddes
Det kan man hoppasOch ska passas vidare?
Då kanske det stämmer den här gången Jag har också en födselklocka En CK chrono, bra att tajma värkar med.Inte denna gång den satt på handleden när sonen föddes