Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Veva upp rutan!!!
haha, Sveriges Svar på de där drönarna. Hallå, vi seeeer dig faktiskt.
När Sverige skickar ubåtar till Ryssland.
Mycket bra! Grattis till den!En Formex Essence 39 anlände idag.
Är riktigt imponerad av både fit and finish.
Grattis till ett bra köp! Kul med lite fler Formex på forumet,En Formex Essence 39 anlände idag.
Är riktigt imponerad av både fit and finish.
Tack Lär även slå ett slag för https://chronofactum.com där jag köpte den. Dom verkar vara inriktade på mikromärken om jag förstår saken rätt. Suverän service och snyggt paketerat med en svinsnabb leverans.Grattis till ett bra köp! Kul med lite fler Formex på forumet,
Varför delade du med dig av denna länk för???Tack Lär även slå ett slag för https://chronofactum.com där jag köpte den. Dom verkar vara inriktade på mikromärken om jag förstår saken rätt. Suverän service och snyggt paketerat med en svinsnabb leverans.
Skickades igår från Tyskland.
Fick ett squale tropical strap på köpet samt verktyg. Inte för att jag behöver det men uppskattar även att Formex skickar med två extra länkbitar. Lite kul att få ett cosc-cert också med en mikrodinka
Låter som mein asseVarför delade du med dig av denna länk för???
Minase???
What ? Ville bara berömma chronofactum för en trevlig köpupplevelse Inget annat.Varför delade du med dig av denna länk för???
Minase???
Såg att dom hade jäkligt snygga tavlor överlag.Jag gillade urushi-tavlan!
Låter som mein asse
Bara 7000 spänn också, tjöööp!Jag gillade urushi-tavlan!
€Bara 7000 spänn också, tjöööp!
hehe nä men det var vansinnigt vackra skapelser må jag säga, säkert värda sin lilla peng
Jo men jag har ju inte råd!What ? Ville bara berömma chronofactum för en trevlig köpupplevelse Inget annat.
Säkert inte värda pengarna men jag tycker den var otroligt och otippat läcker!hehe nä men det var vansinnigt vackra skapelser må jag säga, säkert värda sin lilla peng
...kunde inte sluta titta, kan bara hålla med Delad vårdnad?Säkert inte värda pengarna men jag tycker den var otroligt och otippat läcker!
Jag kan vara helgpappa??? Aldrig sett eller hört talas om. Garanterat enda på det här stället i så fall...kunde inte sluta titta, kan bara hålla med Delad vårdnad?
Svårt att föreställa sig men jag kan tänka mig att det måste vara en riktigt mäktig känsla att få erkännande för allt jobb och alla pengar man har plöjt ner. Bara en sån sak som att klockorna har hittat till alla möjliga hörn av världen är riktigt fränt!Damn! Det var som f-n!
Den är ruskigt fin! En fantastisk harmoni mellan tavla, index och visare och jag är särskilt förtjust i (och imponerad av) valet att skippa rehaut och istället använda sig av en välvd tavla. Jag har aldrig stött på det tidigare men det är en ganska subtil detalj som får en att tappa hakan när man börjar ta sig en närmare titt!Otrolig finish på denna. Riktigt välgjort och vackert ur!
Varannan vecka annars får det kvitta Och så måste vi undersöka var boetten är tillverkad förståsJag kan vara helgpappa??? Aldrig sett eller hört talas om. Garanterat enda på det här stället i så fall