• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Shout out @JayLar! Klockan blev trevlig som fan på bandet.
EC795242-3F28-40A9-B6DD-C2A4FDD910A4.jpeg
 
Grattis till ett bra köp! Kul med lite fler Formex på forumet,:)
Tack :) Lär även slå ett slag för https://chronofactum.com där jag köpte den. Dom verkar vara inriktade på mikromärken om jag förstår saken rätt. Suverän service och snyggt paketerat med en svinsnabb leverans.
Skickades igår från Tyskland.
Fick ett squale tropical strap på köpet samt verktyg. Inte för att jag behöver det men uppskattar även att Formex skickar med två extra länkbitar. Lite kul att få ett cosc-cert också med en mikrodinka :)
1642519107323.jpeg

1642519137814.jpeg
 
Tack :) Lär även slå ett slag för https://chronofactum.com där jag köpte den. Dom verkar vara inriktade på mikromärken om jag förstår saken rätt. Suverän service och snyggt paketerat med en svinsnabb leverans.
Skickades igår från Tyskland.
Fick ett squale tropical strap på köpet samt verktyg. Inte för att jag behöver det men uppskattar även att Formex skickar med två extra länkbitar. Lite kul att få ett cosc-cert också med en mikrodinka :)
1642519107323.jpeg

1642519137814.jpeg
Varför delade du med dig av denna länk för???

Minase???
 
Damn! Det var som f-n!
Svårt att föreställa sig men jag kan tänka mig att det måste vara en riktigt mäktig känsla att få erkännande för allt jobb och alla pengar man har plöjt ner. Bara en sån sak som att klockorna har hittat till alla möjliga hörn av världen är riktigt fränt! :woot:

Otrolig finish på denna. Riktigt välgjort och vackert ur! ❤️😍🥰
8FA528BB-78DB-4429-BF1B-296B357C1980.jpeg
5D52B0D8-DB9B-40DE-82FF-FA077AD89701.jpeg
309151E2-B24F-484D-987B-60CFD44A6ACB.jpeg
Den är ruskigt fin! En fantastisk harmoni mellan tavla, index och visare och jag är särskilt förtjust i (och imponerad av) valet att skippa rehaut och istället använda sig av en välvd tavla. Jag har aldrig stött på det tidigare men det är en ganska subtil detalj som får en att tappa hakan när man börjar ta sig en närmare titt! 👌
 
Tillbaka
Topp