• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bäst att köra en "field"-klocka vid såna här tillfällen...
20220119_134557.jpg

20220119_134824.jpg
 
Vad är detta för trevligt??


Nej, jag tycker att 40mm är ganska lagom! 🙃
Skämt åsido så är de riktigt coola och förvånansvärt affordable! Mången gång har man surfat in där och suktat så det var kul att Totte vågade sig på en beställning. 👌
Tack alla 😄

Behöver väl inte komplettera med mer än att den är fantastiskt fin och mkt bättre i verkligheten än mina bilder. Svårt att göra det orange rättvisa.

Var även jag lite rädd att den skulle kännas liten men den är extremt bekväm och sitter bra på min 18.5cm handled 👍🏻
Fantastiskt fin klocka. Här en kronograf från samma tillverkare, Navichron OW. Mod. Valjoux 7753. Föredömlig hemsida med ovanligt mycket info på detaljnivå.

1642596989060.png
1642597009722.png
Riktigt trevlig den med 🤩
 
haha förlåt @Urtyp , trodde jag var i OWGM-tråden, hade tänkt köra med den i Mars. Har inte ens öppnat min men den är bra alltså?
Jag är inte pervers nog att köra samma klocka en hel månad. 😂

Ang. Triwan så kvalitetsmässigt får man nog vad man betalar för men i det här fallet är det mest hela Sea Shepherd grejen som jag går igång på. Har man bott vid havet i hela sitt liv så sätter det väl sina spår. 😅

Det här är ju andra släppet (såg att det fanns minst ett par till i tråden tidigare) så jag blev jätteglad när jag såg att dom körde några till.
Jag satte min på gummi. Helnöjd! 😎☠️🦈💦

IMG_20220119_195929.jpg
 
Jag är inte pervers nog att köra samma klocka en hel månad. 😂

Ang. Triwan så kvalitetsmässigt får man nog vad man betalar för men i det här fallet är det mest hela Sea Shepherd grejen som jag går igång på. Har man bott vid havet i hela sitt liv så sätter det väl sina spår. 😅

Det här är ju andra släppet (såg att det fanns minst ett par till i tråden tidigare) så jag blev jätteglad när jag såg att dom körde några till.
Jag satte min på gummi. Helnöjd! 😎☠️🦈💦

IMG_20220119_195929.jpg
Gött, havet är min i särklass bäste vän så gick också igång på alla cylindrar när jag först såg den. Meeen så råkar jag även ha kvartsfobi så la ner det...tills nu.
Utmaning i utmaningen typ 😄
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp