Bäst å stanna härVarannan vecka annars får det kvitta Och så måste vi undersöka var boetten är tillverkad förstås
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bäst å stanna härVarannan vecka annars får det kvitta Och så måste vi undersöka var boetten är tillverkad förstås
Håller med! Just den välvda tavlan gör hela känslan. Så snygg och ren! Och kvalitén känns riktigt riktigt bra!Svårt att föreställa sig men jag kan tänka mig att det måste vara en riktigt mäktig känsla att få erkännande för allt jobb och alla pengar man har plöjt ner. Bara en sån sak som att klockorna har hittat till alla möjliga hörn av världen är riktigt fränt!
Den är ruskigt fin! En fantastisk harmoni mellan tavla, index och visare och jag är särskilt förtjust i (och imponerad av) valet att skippa rehaut och istället använda sig av en välvd tavla. Jag har aldrig stött på det tidigare men det är en ganska subtil detalj som får en att tappa hakan när man börjar ta sig en närmare titt!
indexen är inte fy skam heller!Håller med! Just den välvda tavlan gör hela känslan. Så snygg och ren! Och kvalitén känns riktigt riktigt bra!
Helheten! Riktigt lyckad.indexen är inte fy skam heller!
Du hade väl en Direnzo om jag inte är helt ute och cyklar?indexen är inte fy skam heller!
Ja, det är det verkligen! Man blir ju både glad och stolt när någon lägger upp bilder på tex. IG där dom lovordar sin nya klocka, och där man nästan kan se hur dom tittar på den genom rosa glasögon! Det är sjukt roligt!Svårt att föreställa sig men jag kan tänka mig att det måste vara en riktigt mäktig känsla att få erkännande för allt jobb och alla pengar man har plöjt ner. Bara en sån sak som att klockorna har hittat till alla möjliga hörn av världen är riktigt fränt!
Du hade väl en Direnzo om jag inte är helt ut och cyklar?
Var har du hållit hus förresten, middan är kall för längesen
Mycket trevlig!
Jorå! Trevlig klocka.
Ledsen att jag är sen. Kollat på Karlsson på taket och skottat snö mest. Annars då?
Keep it simple, keep it real. Kvinnofängelset var länge sen!Mycket trevlig!
Visste väl att du hade en bra anledning så allt är förlåtet ❤ Jorå, bingar Kvinnofängelset och slappar som vanligt, inga konstigheter.
Nu är Tull och Moms betaldOj, är dom på väg?
Jag har inte fått någon avisering.
Jag kommer inte ihåg vilken version jag valde, men tror det var nåt med blått, så de kommer bli en riktig överraskning
Nu är Tull och Moms betald
Fyfan, krya på dig.Stökar av o-mikron. Mikro för topik.
Tack, ärligt talat inte så illa men skönt att bara få släppa allt några dagar.Fyfan, krya på dig.
Fin klocka.
Klassisk heads up.Ger denna lite tid och se ifall den ska få stanna eller ej
Haha!Klassisk heads up.
Boetten påminner om Dekla Turbulenz. Roligt att ngn gör ngt eget.En hård tysk. Liknar Sinn och Damasko. D=42mm. 200m vattenskydd. Sellita SW200-1 +- 5sek/dag. Härdat ubåtstål. Antimagnetic 1000 Gauss. Hyffsat pris för specen 1099€ om det är en stryktålig klocka man söker.
Vad är detta för trevligt??Söndagsklockan
Vad är detta för trevligt??
Dom gör så jävla bra klockor, borde vara mkt större!OW P-104
Designed to help both military and commercial pilots, the P-104 is equipped with a circular slide rule to determine differential speed, distance, range and other data. Based on the design of a cockpit’s control panels, it associates a dial with Super-LumiNova® oversized indexes and checkered...ow-watch.ch
...psst adressenMot vaccinationen...
Men hann med något viktigare först:
...psst adressen