• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Svårt att föreställa sig men jag kan tänka mig att det måste vara en riktigt mäktig känsla att få erkännande för allt jobb och alla pengar man har plöjt ner. Bara en sån sak som att klockorna har hittat till alla möjliga hörn av världen är riktigt fränt! :woot:


Den är ruskigt fin! En fantastisk harmoni mellan tavla, index och visare och jag är särskilt förtjust i (och imponerad av) valet att skippa rehaut och istället använda sig av en välvd tavla. Jag har aldrig stött på det tidigare men det är en ganska subtil detalj som får en att tappa hakan när man börjar ta sig en närmare titt! 👌
Håller med! Just den välvda tavlan gör hela känslan. Så snygg och ren! Och kvalitén känns riktigt riktigt bra! ❤️
 
Svårt att föreställa sig men jag kan tänka mig att det måste vara en riktigt mäktig känsla att få erkännande för allt jobb och alla pengar man har plöjt ner. Bara en sån sak som att klockorna har hittat till alla möjliga hörn av världen är riktigt fränt! :woot:
Ja, det är det verkligen! Man blir ju både glad och stolt när någon lägger upp bilder på tex. IG där dom lovordar sin nya klocka, och där man nästan kan se hur dom tittar på den genom rosa glasögon! Det är sjukt roligt!
 
Du hade väl en Direnzo om jag inte är helt ut och cyklar?
Var har du hållit hus förresten, middan är kall för längesen 🤨
9DF86BD6-0B82-4A42-A725-5DEB30023DBB.jpeg

Jorå! Trevlig klocka.
Ledsen att jag är sen. Kollat på Karlsson på taket och skottat snö mest. Annars då?
 
Dom gör så jävla bra klockor, borde vara mkt större!
 
Tillbaka
Topp