Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bäst att köra en "field"-klocka vid såna här tillfällen...
Nöjd med din Vaer?
Jag är lite sugen på nya A3, automatisk 36mm..
Ok..Jo, den är trevlig, men jag ångrar att jag inte beställde med länk.
Jag har versionen med ameriquartz.
Ok..
Fast jag såg nån Youtube-video (om modell C3) där länken typ var det enda som fick kritik.
Jag tänker att ett Bonklip skulle vara perfekt på den där.
Själv skulle man ta tredje sprutan idag men föll på mållinjen med feber och positivt självtest. Börjar isoleringen med gammal quartzareVAB och denna hära idag
Fick denna av frugan för några år sedan som också hade den graverad. Dåligt samvete att jag knappt har på mig den men ibland åker den på.
Jag vet varken vad denna modell heter eller vad en DW ärSer ut som en svart DW
Jag vet varken vad denna modell heter eller vad en DW är
Ah såg nu. Ja verkligen liknande stuk. Underskattad klocka som är riktigt lätt och det helsvarta är riktigt fint på något sätt.Daniel Wellington
Du får bjuda på ett lumeshot till kvällen!Tack alla
Behöver väl inte komplettera med mer än att den är fantastiskt fin och mkt bättre i verkligheten än mina bilder. Svårt att göra det orange rättvisa.
Var även jag lite rädd att den skulle kännas liten men den är extremt bekväm och sitter bra på min 18.5cm handled
Riktigt trevlig den med
Framför allt ett väldigt fint minne.Ah såg nu. Ja verkligen liknande stuk. Underskattad klocka som är riktigt lätt och det helsvarta är riktigt fint på något sätt.
Jo... jag var lite otydlig.
Det var därför jag också skippade länken, men hade jag väntat några veckor så hade jag kunnat välja till den premiumlänk de släppte i typ december. Sen har den varit slutsåld sen nästan direkt iofs... hittar den inte ens till C3 och C5 på hemsidan nu
Standardlänken kostade typ $59 och den nya premiumvarianten $99.
Någon här som förhandsbeställt Direnzo DRZ05 Solaris?
Är ganska sugen, men borde sälja något för att få köpa nytt. Funderar på om jag borde sälja min Deepstar 2 och köpa den här istället. Vad tycker ni Aquastar eller Direnzo?
Har mer och mer närmat mig köp av en Archimede Outdoor 39.Nöjd med din Vaer?
Jag är lite sugen på nya A3, automatisk 36mm..
Vilken modell av alla benarus är det du har? Vad tycker du om den?Benarus
Moray Vintage heter den. Välbyggd pjäs ändå.Vilken modell av alla benarus är det du har? Vad tycker du om den?
Kul att se fler Hemel! Seagull?Hemel och jag ska torka lite älgkött.