• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag och Steiny ikväll så akta er 💪🏻
7848B863-58ED-4FA6-AF8B-5154921CE9B7.jpeg
 
Ok..🙂

Fast jag såg nån Youtube-video (om modell C3) där länken typ var det enda som fick kritik.
Jag tänker att ett Bonklip skulle vara perfekt på den där. 👌

Jo... jag var lite otydlig.
Det var därför jag också skippade länken, men hade jag väntat några veckor så hade jag kunnat välja till den premiumlänk de släppte i typ december. Sen har den varit slutsåld sen nästan direkt iofs... hittar den inte ens till C3 och C5 på hemsidan nu 🤔
Standardlänken kostade typ $59 och den nya premiumvarianten $99.
 
Tack alla 😄

Behöver väl inte komplettera med mer än att den är fantastiskt fin och mkt bättre i verkligheten än mina bilder. Svårt att göra det orange rättvisa.

Var även jag lite rädd att den skulle kännas liten men den är extremt bekväm och sitter bra på min 18.5cm handled 👍🏻

Riktigt trevlig den med 🤩
Du får bjuda på ett lumeshot till kvällen! 🔦📸
Ah såg nu. Ja verkligen liknande stuk. Underskattad klocka som är riktigt lätt och det helsvarta är riktigt fint på något sätt.
Framför allt ett väldigt fint minne. 🙂
 
Jo... jag var lite otydlig.
Det var därför jag också skippade länken, men hade jag väntat några veckor så hade jag kunnat välja till den premiumlänk de släppte i typ december. Sen har den varit slutsåld sen nästan direkt iofs... hittar den inte ens till C3 och C5 på hemsidan nu 🤔
Standardlänken kostade typ $59 och den nya premiumvarianten $99.

Aha, ok.. Visste inte ens att det finns/funnits en annan länk..
 
Tillbaka
Topp