Otroligt fin den där!Sjukt trevlig den där Godmorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt fin den där!Sjukt trevlig den där Godmorgon
Blev ju grymt braNy länk från Forstner till Aquastar!
Ja, riktigt nöjd är jag. Sjukt bekväm länk och även om den är lätt så känns den kvalitativ.Blev ju grymt bra
Lufigt!Ja, riktigt nöjd är jag. Sjukt bekväm länk och även om den är lätt så känns den kvalitativ.
Ja, väldigt annorlunda med hålen i mittlänkarna men det lär vara skönt på sommaren. Jag hade tur och hittade den på Tradera så slapp allt sånt. Otippat att hitta den där då det är 19mm så lär inte cirkulera så många såna. Den smalnar av till 16mm vid låset så härlig vintage-feeling!Lufigt!
Kanon med lite udda mått också!
Lev tid och krångel med tull, mm eller?
Den där blev jäkligt bra! Hör av dig om du funderar på att flippa den svarta eller ev båda du moddat medDiskbråck och hemmakontor. Då har man tid att modda G-shocks...
Vad tycks?
Sover alltid med klocka, helst med vitt gummi. Har fru och tre ongar i sängen och det går alldeles utmärkt, där fick du så du tegDet har hänt att jag har drömt om klockor men jag brukar inte sova med dom. Med en fru och ofta två barn i sängen är det tillräckligt trångt ändå.
Sover alltid med klocka, helst med vitt gummi. Har fru och tre ongar i sängen och det går alldeles utmärkt, där fick du så du teg
Exakt! Därför det är så bra att sova med klocka…Först tänker jag att det låter som ett bra preventivmedel...
Sen insåg jag att du redan har 3 ungar och tänker näää
För topic: Jag sover inte med klocka... tjongar gärna i armen lite varstans när jag sover
Utveckla, snarkande bättre hälft eller vadå? / Slut OTExakt! Därför det är så bra att sova med klocka…
Det har hänt att jag har drömt om klockor men jag brukar inte sova med dom. Med en fru och ofta två barn i sängen är det tillräckligt trångt ändå.
Exakt! Därför det är så bra att sova med klocka…
För att inte få mer ungar... eller för att det är bra att tjonga i klockan i grejer?
Var tydligare för böveln
Hur mycket grejer har du i sängen ?
Har du också tänkt på att Kandreas alltid loggar ut när han ställs inför obekväma spörsmål?För att inte få mer ungar... eller för att det är bra att tjonga i klockan i grejer?
Var tydligare för böveln
Har du också tänkt på att Kandreas alltid loggar ut när han ställs inför obekväma spörsmål?
Dagens Helson och bildbevis på att jag aldrig kommer besegra rovdjur i wrestling. Mvh // Steve Irwi
Det är lugnt. Både jag och frun går på lchf nu så snart blir det mer plats.Ja om det blir trängre pga en klocka så kanske det är dags att uppgradera från en 90 till en 180 säng .
En fantastisk klocka. Själv har jag den vit/röda.Nyheter från Second Hour Watches AU