Jäklar vad bra den där ser ut!Lite nytt in denna fredag.
Otrolig skillnad mot bilden på deras hemsida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad bra den där ser ut!Lite nytt in denna fredag.
Lite nytt in denna fredag.
Håller med Väldigt snygg irl!Jäklar vad bra den där ser ut!
Otrolig skillnad mot bilden på deras hemsida.
Lite nytt in denna fredag.
Extremt följsam och bekväm!Den där länken ser ut som något mellanting mellan jubilee och BoR hur känns den?
Väldigt snygg hur som haver!
En CW. På läder, utan datum och 44mm dock.... Foto från CWs hemsida.Är sugen på en modern flieger och konstigt nog har jag fastnat för en AliExpress klocka, en AddiesDive Pilot. Det som denna har och som jag inte hittar någon annanstans är de feta visarna. Någon som har erfarenhet av denna klocka? Någon som har koll på en bra handlare på Ali? Skulle dock behöva byta datumskiva till svart.
En CW. På läder, utan datum och 44mm dock.... Foto från CWs hemsida.
Nyheter från Second Hour Watches AU
Hur upplever du fjädrande boetten?Fredagsmys med Formex.
Trevlig helg!
Funktionell Riktigt bekväm att bäraHur upplever du fjädrande boetten?
Gimmick eller funkis?
Jag fick bilderna från Peter från Second HourHur fick du tag i denna färgvarianten?
Snygg bild och klocka!Glad Fredag alla klocksnackare i Microtråden!
Nu blev man ju sugen på den ocksåJag fick bilderna från Peter från Second Hour
Det var faktiskt den som väckte ha-begäret på nytt. Så sjukt tråkigt med 44mm dockEn CW. På läder, utan datum och 44mm dock.... Foto från CWs hemsida.
Jag sitter på en sådan faktiskt, fastnade för den när en del reviewers upptäckte den och köpte på nån Ali Express sale för 80 dollar eller så. Tror säljaren var steeldive eller addiesdive. För priset tycker jag den är bra och trevlig, behöver ju inte vara rädd om den om man säger så. Blå-aktig AR, ok lume och kronans hantering är bra.Är sugen på en modern flieger och konstigt nog har jag fastnat för en AliExpress klocka, en AddiesDive Pilot. Det som denna har och som jag inte hittar någon annanstans är de feta visarna. Någon som har erfarenhet av denna klocka? Någon som har koll på en bra handlare på Ali? Skulle dock behöva byta datumskiva till svart.
När får du din Nodus? För du beställde väl en?Nodus Avalon II ska bli kul att se när den släpps.