Beställde men orka inte vänta mer så avboka,har svårt för att vänta.När får du din Nodus? För du beställde väl en?
Kom även en Omega imellan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställde men orka inte vänta mer så avboka,har svårt för att vänta.När får du din Nodus? För du beställde väl en?
Jag hade den första generationen och den var för jäkla trevlig. Sjukt sexig boett och satt väldigt bra på armen.Nodus Avalon II ska bli kul att se när den släpps.
Min gamla va?Jag hade den första generationen och den var för jäkla trevlig. Sjukt sexig boett och satt väldigt bra på armen.
Vet inte, köpte den av @Petrik men har nog bara funnits en på forumet så kan säkert stämma.Min gamla va?
JappMin gamla va?
Malört i flytande form hjälper mot det mestaTrevlig fredag alla!
Kör med Tribus och lite besk i glaset som enlikt vad jag hört (eller mera sannolikt drömt) eliminerar eventuella biverkningar från dos 3
Oh, den var väldigt du om man får säga så, gratz maaan!
Helt fantastisk. Hojta om du mot all förmodan skulle vilja sälja den där rackarenHemmabaren öppen! Cheers
Tack! Men den är tyvärr urdruckenHelt fantastisk. Hojta om du mot all förmodan skulle vilja sälja den där rackaren
Typiskt! Var ju jäkligt törstig, nästa gång kanske!Tack! Men den är tyvärr urdrucken
Aha, ja jag hojtar när jag hittar något bättre men kan ta lite tid
Ajemen!
Riktigt härlig färg på den tavlan. Upplevs den så blå/grön i verkligheten också?Alpinisten är hemma igen från service. Skönt
I dovt ljus blir den blågrön men annars är den mest grå. Typ så här. Fint det med.Riktigt härlig färg på den tavlan. Upplevs den så blå/grön i verkligheten också?
Aj då!Ajemen!
@Weberg du har väl om jag inte minns fel?Någon som provat på WMT klockorna?
Aj då!
GMT visaren släpar efter….
Haft en och skickat tillbaka …