Fy fan va störande
Can not be unseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy fan va störande
Can not be unseen
Grattis! Vad är ditt spontana intryck? Jag har spanat på Mido många gånger och tycker att de verkar göra riktigt trevliga klockor till bra pris men är av någon anledning sjukt underskattade.Lite nytt in denna fredag.
Fin klocka och en fantastisk bild!Glad Fredag alla klocksnackare i Microtråden!
Grattis! Vad är ditt spontana intryck? Jag har spanat på Mido många gånger och tycker att de verkar göra riktigt trevliga klockor till bra pris men är av någon anledning sjukt underskattade.
Fin klocka och en fantastisk bild!
set bra ut! får kika in oftare ser att mpnga varianter är out of stock.Stämmer! Tyckte om min mycket, inga konstigheter. De har numera rea ganska ofta, så värt att kika in emellanåt. Momsen kom jag dock inte undan, så tänk på det!
Kul med tavlor som skiftar så i olika ljus, ger en extra dimension till klockan.I dovt ljus blir den blågrön men annars är den mest grå. Typ så här. Fint det med.
Hehe ja. Medveten om det och helt okej med det, AKA saknar tålamod att skicka den till Tyskland och väntaAj då!
GMT visaren släpar efter….
Haft en och skickat tillbaka …
Jag svarar mig själv med ett budgetförslag som skulle kunna passa bundet . Orient FUNG2004F0, D=42mm men även om jag normalt gillar 39-41mm så kan det vara ok till det stabbiga bundet.Jag behöver tips från er mikromästare! Jag har ett grovt olivgrönt/brunt bund som passar en klocka d=42-45mm och bandbredd 22mm. Funderar på en frän inte så dyr ickedykare som passar detta bund. Military? Vintage? Outrageous? Slitet beg? Hit me . Klockan på bilden är 43mm.
Den är grym! Har sneglat på den modellen länge, hade jag inte lagt en större summa pengar på en Sinn nyligen så hade jag försökt knipa den
Har också erfarenhet av WMT, haft samma modell som @Weberg (samma klocka kanske?), och den var najs. Väldigt lätt, med rasslig länk och så, men den kändes lite som en vintage-pjäs, och fauxtinan var bra utförd. Är man ute efter en homage-pjäs till gamla klockor som inte finns mer och som ska se sliten ut så är dom ett bra val.set bra ut! får kika in oftare ser att mpnga varianter är out of stock.
Är ute efter den här eller iaf liknande looken (känslan är stenkört).
Allt en vintage GMT kan erbjuda tropical, slitet bakelit osv. Minus att gmt funktionen saknas
Kanske ett passande läder från Horween? (För visst är väl tavlan blå?)Aevig på lädernato idag!
Tredje gången jag äger denna klockan och har fortfarande inte lyckats hitta rätt band
Vinnare hittills är tunt mesh men vill gärna bära den på läder!
Ja kanske, svårt det där, har testat med blått men inte hittat något som matchat!Kanske ett passande läder från Horween? (För visst är väl tavlan blå?)
Ja kanske, svårt det där, har testat med blått men inte hittat något som matchat!
Kan vara värt att testa dock, kosta sig?
Då var länken anpassad och klar. Snygg tycker jag
Tycker de där är riktigt lyckade, har lite svårt för polerad länk dock. Hur glansig är den IRL skulle du säga?Fick bli Mido idag också Inget byte på denna än.
Ahh, noterade inte det först. Ska kolla upp. @MoHaha ja igår