• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Berodde mest på att den hängde lite i
handleden
image.jpg
Riktigt udda och cool! Vad är det för märke? 🤓
 
det räcker alldeles utmärkt med x mot x.
Bra, då var det äntligen bestämt 😆
Det finns ingen lista med detaljerade regler och ingen kommer skriva en sån heller, hur mycket du än frågar.

Har försökt få till diverse tydliga riktlinjer för allas trivsel med ledningen (blev kontaktad). Har dock blivit totalt ghostad sen oktober förra året. Tolkar det som att det inte riktigt ligger på prioriteringslistan men vad vet jag, får inget svar sååå 🙄
 
Har du lagt till bezeln i efterhand?

Edit: Har en jag köpte på Amazon på väg hem, vet du vart man kan få tag i en bra länk som inte har gap mellan boett och ändlänk?
Jag köpte min så här via vostok-24! Det var den här som satt på helt enkelt, när det kommer till länk så är nog inte detta den bästa och jag har själv inte kollat upp andra alternativ än så länge. Men v0n verkade ha lite mer koll på det!
 
Det är du som krånglar till det...tredje gången gillt, X BYTES MOT X - PMa ?

Skitsamma, kniper näbb från och med nu.
Det enda jag egentligen önskar och vill ha sagt är att ingen går och blir avstängd pga det här, förlåt om någon tog illa upp ❤
Eller starta grupp-PM för de som tycker byteslördag är kul så kan allt lösas via PM och energi kan läggas på annat.
 
  • Like
Reactions: v0n
Eller starta grupp-PM för de som tycker byteslördag är kul så kan allt lösas via PM och energi kan läggas på annat.
Absolut, det kan man göra. Eller så får vi veta vilka regler som skall följas så kan vi fortsätta som innan. Det hade ju underlättat ditt jobb om reglerna följdes, men då måste vi veta vad som gäller också.
 
Nu har ju V0n skrivit det tre gånger i rad så om folk fortfarande inte fattar så blir det svårt.
Med det är ju inte de enda reglerna. Min förra som togs bort följde ju reglerna men sen fick jag veta att den inte fick vara med för att klockan hade varit med i en annons på k&s som hade bumpats för många gånger. Jag visste inte om den regeln, hade jag gjort det så hade jag naturligtvis inte lagt upp den.
 
Med det är ju inte de enda reglerna. Min förra som togs bort följde ju reglerna men sen fick jag veta att den inte fick vara med för att klockan hade varit med i en annons på k&s som hade bumpats för många gånger. Jag visste inte om den regeln, hade jag gjort det så hade jag naturligtvis inte lagt upp den.
Du hade skrivit en lång beskrivning av i vilken ordning du ville bli av med klockorna och exakt vad du ville byta mot samt efterföljde din beskrivning med 5 foton.
 
Det var maneter inblandade - då var jag inte ute och cyklade i alla fall. Om jag fattat rätt så kommer den kosta bara $193 framöver. Det lät ju väldigt billigt! Länken med spänne med mikrojustering on the fly ser ju seriös ut också.

9af20a_e115828c5bfd48be8c909c7efc1c84c5~mv2.jpg


Produkten

vart hittar du 193$? (Utom på den slutsålda), känns snarare som priset nu på 300 någonting höjs om man läste kickstartern 🤷‍♂️
 
vart hittar du 193$? (Utom på den slutsålda), känns snarare som priset nu på 300 någonting höjs om man läste kickstartern 🤷‍♂️
Det stod på den slutsålda. Ah, du har säkert rätt. Du menar att det var kickstarter-priset? Det kändes nästan för bra för att vara sant. OK, då får vi se vad priset hamnar på. Men tanken är att de ska fortsätta producera den då i alla fall?
 
Tillbaka
Topp