Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man får gratulera!Blir firad av familjen med anledning av att jag är ännu äldre.
Ålderskrisar i miniformat…
Slätrakar mig, hänger på rock-klockan och förnekar att döden nalkas…
Den där har du kör med ett tag nu vad är knepet för att motstå flipparsjukan?God morgon tråden!
Den ligger på 359USD nu. https://www.ovd.com.hk/product-page/aequorea-uo02vart hittar du 193$? (Utom på den slutsålda), känns snarare som priset nu på 300 någonting höjs om man läste kickstartern
Hoppas resten av familjen klarar sig och att du får milda symtom.Karantän i dotters rum, kul liv…
(hoppas övriga i familjen klarar sig )
Zelos säljer av lite utsålda modeller: https://zeloswatches.com/collections/all?page=1
Om jag har förstått det rätt så är det extra klockor för eventuella garantiärenden, typ.säljer av? Är väll snarare klockor de bara inte fått sålt för ett ordinarie pris eller
Jag har nog haft den i... två år, kanske tre till och med! Trixet är nog att att bli alldeles för fäst, alldeles för snabbt. Men mest är det nog tur att den är så oerhört charmig!Den där har du kör med ett tag nu vad är knepet för att motstå flipparsjukan?
Om jag har förstått det rätt så är det extra klockor för eventuella garantiärenden, typ.
Nja, just Hammerhead är ju en av deras senaste modeller så det är kanske inte så konstigt att den finns kvar, flera av de andra är dock slutsålda sedan länge. Som @Barfly skrev så är/var det främst exemplar avsedda för garantiärenden men antingen har Elshan ett överskott p.g.a. uteblivna garantiärenden och/eller att vissa av modellerna är så pass gamla att garantin har löpt ut för de ursprungliga klockorna och det därför inte finns något behov av reservex. De säljs dessutom fortfarande till fullpris så det är ingen rea, bara en möjlighet att köpa vissa utsålda modeller.fast dessa har ju legat uppe till försäljningen i månader, jag kollade innan jul på ex hammerhead och de fanns i lager. Tror mer inte zelos säljer slut på allt lika fort längre. Även fast de gör bra grejer
Den vita var ! Perfekt med mechaquartz.Coola, och bra pris.
Verkligen! Nördtillägg, Straton har ett systermärke som går under namnet Signum. Hade deras Cuda i varukorgen när de hade ett helt galet introduktionspris före jul nån gång. Velade dock för länge. (verkar nu ligga ca dubbelt pris) Titan, roliga valmöjligheter på tavlor och vridringar.Coola, och bra pris.
Superbra! Vad är detta?Fick paket idag men gillar inte länk i titan så slängde på ett vitt Tropic.