Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du nu 1000 SEK eller 10.000 SEK ?Beställde denna Oceanaut Mens Submersion från Amazon.com. Totalt med snabbfrakt från USA cirka 1000 spänn totalt. Den listas för $795.
Känns som en rätt bra affär. Jag ville ha ett kvartsur denna gång. Enligt UPS ska klockan komma redan imorgon. Beställde den igår kväll.
Amazon.com: Oceanaut Men's Submersion, Gray : Clothing, Shoes & Jewelry
Buy Oceanaut Men's Submersion, Gray and other Wrist Watches at Amazon.com. Our wide selection is eligible for free shipping and free returns.www.amazon.com
Men's Submersion
WATCH SPECIFICATION Case Material: Stainless steel Band Material: Rubber Dial Color: Grey Band Color: Black Movement: Quartz Case Diameter: 45mm Band width: 21mm Dial Window Material: Mineral Water Resistant Depth: 20 ATM - 200 meters - 660 feetwww.oceanautwatches.com
1000 kr kostade den totalt med Amazons snabbaste frakt. Men den listas för $795.Menar du nu 1000 SEK eller 10.000 SEK ?
Ok, ja då är jag benägen att hålla med dig om att det var en bra affär1000 kr kostade den totalt med Amazons snabbaste frakt.
1000 kr kostade den totalt med Amazons snabbaste frakt. Men den listas för $795.
Ok, ja då är jag benägen att hålla med dig om att det var en bra affär
Lite bilder på Zelos Spearfish från David Robinsons kommande recension. Ser betydligt roligare ut än på produktbilderna men så är det väl i och för sig nästan alltid.
Och tickar högt som f-n!riktigt soffläge idag.. denna piggar upp iallafall
Osäker på vad jag tycker om kombinationen med arabiska och romerska siffror, personligen kunde de valt antingen eller. Utöver det så var de rätt stilrena!Vad tycker vi om Beaufort Aerotimer? Jag är riktigt sugen på att beställa en mintfärgad och de har fått goda recensioner av flera YT-profiler. Lite tveksamma mått med 40mm och 22mm mellan bandhornen men den är åtminstone rätt tunn som flickan sa.
Aerotimer
www.beaufort-watches.com
Jag gillar det men smaken är som baken. Har varit på jakt efter en s.k. Cali dial ett tag men inte riktigt hittat något passande.Osäker på vad jag tycker om kombinationen med arabiska och romerska siffror, personligen kunde de valt antingen eller. Utöver det så var de rätt stilrena!
Man behöver ju inte oroa sig för vart klockan är iallafall om vi säger såOch tickar högt som f-n!
Min absolut första homage. Måste säga att jag är impad. Sjukt billigt för:
Safirglas
Keramisk bezel
Miyota automatiskt verk på 48h
40mm utan krona
Den hackar när man drar ut kronan för att ställa in tiden.
Datum
Gridlock på claspen via länken
200m
Allt för strax under 4000kr
Min absolut första homage. Måste säga att jag är impad. Sjukt billigt för:
Safirglas
Keramisk bezel
Miyota automatiskt verk på 48h
40mm utan krona
Den hackar när man drar ut kronan för att ställa in tiden.
Datum
Gridlock på claspen via länken
200m
Allt för strax under 4000kr
Bra grejer, en klocka som många i tråden har eller har haft. Finns mycket att läsa gällande denna längre bak i tråden om du vill och kan hitta det.
Tack för tips. Alltid varit sjukt skeptisk till homage då jag alltid trott att det bara var skit men tänkte att jag prövar och ser. Värsta är väll att jag säljer den vidare här på ks Men måste säga att jag är impad.Bra grejer, en klocka som många i tråden har eller har haft. Finns mycket att läsa gällande denna längre bak i tråden om du vill och kan hitta det.
Extra prisvärd begagnad då den brukar gå runt 1500-2000
Tack för tips. Alltid varit sjukt skeptisk till homage då jag alltid trott att det bara var skit men tänkte att jag prövar och ser. Värsta är väll att jag säljer den vidare här på ks Men måste säga att jag är impad.
Enda missen är väll ändlänkarna som inte riktigt sitter lika tätt och stabilt som en Rolex sen låter även verket när man skakar upp den vilket jag tycker är sisådär. Men vad kan man förvänta sig för under 4000kr
40mm har jag för mig.Hmm.. man kanske skulle fundera på en sån? Storlek?
Hmm.. man kanske skulle fundera på en sån? Storlek?
Sitter miyota 9015 i dem om jag inte missminner mig. Ljudet från rotorn kan jämföras med en medelstor helikopter Bra verk dock bortsett från ljudetTack för tips. Alltid varit sjukt skeptisk till homage då jag alltid trott att det bara var skit men tänkte att jag prövar och ser. Värsta är väll att jag säljer den vidare här på ks Men måste säga att jag är impad.
Enda missen är väll ändlänkarna som inte riktigt sitter lika tätt och stabilt som en Rolex sen låter även verket när man skakar upp den vilket jag tycker är sisådär. Men vad kan man förvänta sig för under 4000kr