Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant att de senaste två klockorna du postat är klockor du har ute till försäljning Tycker det verkar vara ett vanligt fenomen från din sida…Trevligt med Seiko 5
OvanligtIntressant att de senaste två klockorna du postat är klockor du har ute till försäljning Tycker det verkar vara ett vanligt fenomen från din sida…
Va bra att du la upp den för jag sålde Seikon i förrgår. Konstigt att det inte står såld. Måste dubbelkolla.Intressant att de senaste två klockorna du postat är klockor du har ute till försäljning Tycker det verkar vara ett vanligt fenomen från din sida…
Du ser när jag tog bilden, idag 10:11Va bra att du la upp den för jag sålde Seikon i förrgår. Konstigt att det inte står såld. Måste dubbelkolla.
kollade och den borde vara markerad såld. Betyder att du tog bilden innan dess. Märkligt att du gjorde det eller syns det inte att den är markerad?
Vadå, fortsätter du att använda klockor som du sålt? Du postade ju Seikon här i tråden idag.Va bra att du la upp den för jag sålde Seikon i förrgår. Konstigt att det inte står såld. Måste dubbelkolla.
kollade och den borde vara markerad såld. Betyder att du tog bilden innan dess. Märkligt att du gjorde det eller syns det inte att den är markerad?
Fasiken va skumt. På min står det sålt. Betyder att du tog den säkert 2 dagar innan då det endast är tid. Märkligt beteende av digDu ser när jag tog bilden, idag 10:11
Vart har du köpt natot?Bandorgie. Det blir blågult imorgon
Hmm.. vad sa du? 50 tusen miljoner, right? Måste nog börja extraknäcka..Hemkommen från nytt besök hos bäste @v0n för glasbyte.
Den får pryda armen sista arbetsdagen på nio månader trevlig helg kamrater!
Cheapestnatostraps. Jag gillar färgen på de här banden och tycker de är skönaVart har du köpt natot?
Vad bra! Jag köpte ett igår, visserligen i grått, men var orolig att de skulle vara spela och obekväma. Låter lovande nu dock!Cheapestnatostraps. Jag gillar färgen på de här banden och tycker de är sköna
De är nog lite stela men inte för tjocka så det har funkat för mig. Hoppas det funkar för dig medVad bra! Jag köpte ett igår, visserligen i grått, men var orolig att de skulle vara spela och obekväma. Låter lovande nu dock!
Riktigt fina. Måste få tummen ur och pröva ettCheapestnatostraps. Jag gillar färgen på de här banden och tycker de är sköna
Jag tycker att dom är sjukt osköna. Får nästan skavsår men jag har kanske känslig hud eller nåt. Utseendet gillar jag.Cheapestnatostraps. Jag gillar färgen på de här banden och tycker de är sköna
Jag röstar på även om jag skulle vara sugen på 556an.Ena kombinationen måste säljas, men vilken?
Är det Sinn:en som du tycker borde behållas?Jag röstar på även om jag skulle vara sugen på 556an.