ToolDiver
KS Explorers Club
Yes 40, samma storlek som Rolex SubHmm.. man kanske skulle fundera på en sån? Storlek?
Edit: såg att det stod 40. Lite smått kanske.. men ser bra ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes 40, samma storlek som Rolex SubHmm.. man kanske skulle fundera på en sån? Storlek?
Yes 40, samma storlek somHmm.. man kanske skulle fundera på en sån? Storlek?
Sitter miyota 9015 i dem om jag inte missminner mig. Ljudet från rotorn kan jämföras med en medelstor helikopter Bra verk dock bortsett från ljudet
Yes men refererar till vad den kostar som nyBra grejer, en klocka som många i tråden har eller har haft. Finns mycket att läsa gällande denna längre bak i tråden om du vill och kan hitta det.
Edit: brukar gå för ca 2' om du menar att sälja
Yes men refererar till vad den kostar som ny
Yes också haft en. Mitt ex höll väldigt god och stabil tid. Lät härligt högt och vibrerade även med skönt påtagligt gung på armen!Sitter miyota 9015 i dem om jag inte missminner mig. Ljudet från rotorn kan jämföras med en medelstor helikopter Bra verk dock bortsett från ljudet
Det var billigt från Korea.Njae, det beror på var du beställer ifrån.
Från deras EU-säljare 328 Euro och 245$ om du beställer från Korea .
Ser att de har massvis med färger och även vintage homage med double red o massa annat smutt. Roligt ändå. Skulle inte säga att det är mitt sista men det blir nog inte många fler homage. Däremot så förstår jag hur folk argumenterar för det och varför det köps.Yes också haft en. Mitt ex höll väldigt god och stabil tid. Lät härligt högt och vibrerade även med skönt påtagligt gung på armen!
Stor skillnad ja, ska man sen sälja så får man halvera det. Ligger en fin ute på FB för 1800kr i nuläget. Har haft säkert fyra själv tidigare och gillar dom.Det var billigt från Korea.
328+27 frakt är 355 Euro. Så 3700kr ungefär.
Min absolut första homage. Måste säga att jag är impad. Sjukt billigt för:
Safirglas
Keramisk bezel
Miyota automatiskt verk på 48h
40mm utan krona
Den hackar när man drar ut kronan för att ställa in tiden.
Datum
Gridlock på claspen via länken
200m
Allt för strax under 4000kr
Här testar man band som en tok och det fanns ett gummi med som va hur skönt som helst
Snart pizza
I be back.Du kan sluta leta nu, ett glest virkat perlon och du är hemma. Gärna brunt eller annan klatschig färg .
Brunt Perlon är ju bra såtillvida att man ordna nåt själv? Har du inte nån gammal trasa du kan ta Nicke?I be back.
Jo men den snodde hunden.Brunt Perlon är ju bra såtillvida att man ordna nåt själv? Har du inte nån gammal trasa du kan ta Nicke?
Ser onekligen lite udda ut med 22 mm bredd...Vad tycker vi om Beaufort Aerotimer? Jag är riktigt sugen på att beställa en mintfärgad och de har fått goda recensioner av flera YT-profiler. Lite tveksamma mått med 40mm och 22mm mellan bandhornen men den är åtminstone rätt tunn som flickan sa.
Aerotimer
www.beaufort-watches.com
Grym klocka Steve! Hur känns storleken nu så här några fler timmar in?Minisemla och te på kvällen, det är sen gammalt..
Riktigt fin! Kan nog vänja mig. Kan Steve, kan jag!Grym klocka Steve! Hur känns storleken nu så här några fler timmar in?
Vad tycker vi om Beaufort Aerotimer? Jag är riktigt sugen på att beställa en mintfärgad och de har fått goda recensioner av flera YT-profiler. Lite tveksamma mått med 40mm och 22mm mellan bandhornen men den är åtminstone rätt tunn som flickan sa.
Aerotimer
www.beaufort-watches.com
Jag tycker nog att California dial gör sig rätt bra på den, blir liksom lite mer karaktär!Osäker på vad jag tycker om kombinationen med arabiska och romerska siffror, personligen kunde de valt antingen eller. Utöver det så var de rätt stilrena!
God morgon!
Gammal Sicura affordable idag. Producerad året jag föddes och i likhet med ägaren ser den något trött ut i bra ljus.
Men i skymningen är vi grymma.
Superwaterproof måste man bara gilla