Är två riktigt fina klockor båda två. Eller ja alla treEna kombinationen måste säljas, men vilken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är två riktigt fina klockor båda två. Eller ja alla treEna kombinationen måste säljas, men vilken?
Var ju två olika ryssar såg jag nuEna kombinationen måste säljas, men vilken?
Ja, den guldiga är dessutom en ”Zakaz”, alltså beställd av sovjetiska försvarsministeriet. Köpte den NOS.Var ju två olika ryssar såg jag nu
Aha Är ju riktigt fina kombinationer båda två som sagtJa, den guldiga är dessutom en ”Zakaz”, alltså beställd av sovjetiska försvarsministeriet. Köpte den NOS.
exaktÄr det Sinn:en som du tycker borde behållas?
Tack! Ibland behöver man en förnuftig röst som plockar ner en på jorden igen när man sitter där och hovrar över köpknappen!För dyra, för stora, trist val av läderband och jätteful krona. Synd, för den blå var riktigt mysig.
Edit: kronan var stiligare från sidan!
Alltså, jag vet inte hur förnuftig jag är... Men jag har varit i den situationen tusen gånger: "Åh! Den här var fräck, den klickar vi hem!" Och sen har man tröttnat innan den landar i lådan och är dessutom fyra, fem tusen kronor fattigare.Tack! Ibland behöver man en förnuftig röst som plockar ner en på jorden igen när man sitter där och hovrar över köpknappen!
Inte det svar du vill ha men... Ibland har jag valt att sälja allt och börja om från början.Ena kombinationen måste säljas, men vilken?
Har försökt hålla mig till 3-5 klockor i snart tre år. Förgäves.Inte det svar du vill ha men... Ibland har jag valt att sälja allt och börja om från början.
I alla fall när jag var ny med mitt intresse och försökte hålla mig till tre klockor: en dressare, en sportstålis och en beater.
I hear you, bro!Har försökt hålla mig till 3-5 klockor i snart tre år. Förgäves.
Måste kännas underbart?I hear you, bro!
Jag har äntligen kommit dit: har bara min Datejust och Aqualand. That's it!
Ja, faktiskt. Jag kunde ha ett helt gäng förut, men jag flippade så ofta att jag egentligen aldrig hade fler än två samtidigt, typMåste kännas underbart?
Då är det antagligen tidsfråga tills du flippar dom två du har nu.Ja, faktiskt. Jag kunde ha ett helt gäng förut, men jag flippade så ofta att jag egentligen aldrig hade fler än två samtidigt, typ
Ena kombinationen måste säljas, men vilken?
Jag har bestämt mig att behålla tanken, men säljer nog ändå Sinn:en och köper en med arabiska siffror och röd sekundvisare istället.Du ska SJÄLVKLART behålla Sinn och Zakaz-tanken!
Eller så säljer du dem äckligt billigt till mig och behåller de andra (som också är fina)..
Hur upplever du storleksskillnaden nu när du kan jämföra dem sida vid sida? Jag har tidigare haft precidriven och är småsugen på en automat men den kanske bärs lite stort?Inte så dum den här. Galet lätt i titan. Storebrorsan i ss nedanför.