• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ena kombinationen måste säljas, men vilken?

301E3D6E-47D1-4A65-9102-84CAFF813676.jpeg
F493D2D4-BD88-42DA-B654-A5B438E3ED4D.jpeg
Är två riktigt fina klockor båda två. Eller ja alla tre 😅
 
Kom en UW till mig också denna veckan.
Jag lyckades såklart ha sönder det medföljande bandkortningsverktyget men i övrigt leker livet.
Faktiskt en trevligt pjäs för en relativt låg peng.
Skön känsla i vridringen, typ Squale Matic. Gedigen i övrigt, solid länk med snabbjustering.

Rolig design tycker jag också men att bandhornen är så sjukt tjocka hade missad.
Jag är inte så detaljfokuserad när jag trycker på köpknappen tydligen 🙂

20220128_202446.jpg
20220128_202548.jpg
20220128_202526.jpg
20220128_202511.jpg
 
Tack! Ibland behöver man en förnuftig röst som plockar ner en på jorden igen när man sitter där och hovrar över köpknappen! 😅
Alltså, jag vet inte hur förnuftig jag är... Men jag har varit i den situationen tusen gånger: "Åh! Den här var fräck, den klickar vi hem!" Och sen har man tröttnat innan den landar i lådan och är dessutom fyra, fem tusen kronor fattigare.

Det finns så galet många micromärken nu som alla håller samma nivå och liknar varandra (med ganska små skillnader) så det gäller att sortera ut guldkornen!
 
Tillbaka
Topp