Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev ju löjligt bra det där!OVM 1 på Rios canvas.
Yes som handen i handsken eller picken i.Blev ju löjligt bra det där!
Älskar dom där Rios canvas-strapsen. Ångrar mig att jag inte köpte ett i varje färg när dom var billigaOVM 1 på Rios canvas.
Älskar dom där Rios canvas-strapsen. Ångrar mig att jag inte köpte ett i varje färg när dom var billiga
Prisklass "affordable luxury" med tanke på Montareferensen?
Önskar alla här en trevlig helg och håller mig jäkligt långt ifrån bytesposter. Sjukt tråkigt att vara avstängd kände jag. En fråga till panelen: Dykare, mikro, svart glossy/lackad tavla och applicerade index, länk. Vad har ni för guldkorn (Monta har jag koll på)?
Ja precis! Upp till och omkring nypris Monta Oceanking! Nu känner jag att du har ett riktigt vinnartips på g!Prisklass "affordable luxury" med tanke på Montareferensen?
Nja, några alternativ kan vi väl rota fram.Ja precis! Upp till och omkring nypris Monta Oceanking! Nu känner jag att du har ett riktigt vinnartips på g!
Beställde en mint Commuter men nu vet jag inte längre om jag vill ha den. Det finns så mycket annat roligt och mer tooligt som jag vill ha. Tja, vi får se hur det blir.Strax dax för Traska att skicka ut nya klockor till alla som föreställde, någon här i tråden?
Hittade denna kultrulle på Frälsningsarméns boutique
Tack! Alla fina (Nomos!) men matta tyvärr. Jag tänker budgetmässigt 0-30 kanske. Svårt det där men känner mest hjärtemässig svängning för just lackad djupsvart tavla och applicerade index!Nja, några alternativ kan vi väl rota fram.
Tourby Lawless med matt tavla.
Bremont Supermarine. Ligger en bit över budget men går att hitta beggat för runt 20. Matt tavla dock men jäkligt välgjorda (denna är 40mm men 43mm-modellen har applicerade index). Både denna och Tourby finns i sunburstutförande om man vill ha lite mer "bling".
S300
The Bremont S300 is powered by a beautifully finished and chronometer rated BE-92AE automatic movement.www.bremont.com
Nomos Club Sport Neomatik. Halvmikro och lite över budget men går att pruta ner och kanske även hitta begagnad. Inga applicerade index här heller men väldigt trevlig design.
Club Sport neomatik 42 date black — NOMOS Glashütte
Club Sport neomatik 42 Datum schwarznomos-glashuette.com
Annars kan jag nog inte komma på några fler så här på rak arm. Tyvärr är affordable luxury en rätt smal nisch.
Virkat @NilasMåste ju ändå testa med lite andra band.. Tavlan är ändå lite magisk
Det är tyvärr ett ganska snävt önskemål då det redan från start bara finns en handfull varumärken som passar in på kategorin "microlyx" men jag ska se om jag inte kan snoka fram något med blank tavla!Tack! Alla fina (Nomos!) men matta tyvärr. Jag tänker budgetmässigt 0-30 kanske. Svårt det där men känner mest hjärtemässig svängning för just lackad djupsvart tavla och applicerade index!