Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Alla fina (Nomos!) men matta tyvärr. Jag tänker budgetmässigt 0-30 kanske. Svårt det där men känner mest hjärtemässig svängning för just lackad djupsvart tavla och applicerade index!
Well, ska jag vara ärlig är precidriven lite liten för mig. Den sitter kanon o så lätt så den inte känns. Men min 21cm handled gifter sig bättre med automaten. Den är ju även tyngre och tjockare, så mera ”pjäs” på den liksom..Hur upplever du storleksskillnaden nu när du kan jämföra dem sida vid sida? Jag har tidigare haft precidriven och är småsugen på en automat men den kanske bärs lite stort?
Finns det någon chans att få tillbaka pengarna man la på föreställningen tror du? Lite samma sits jagBeställde en mint Commuter men nu vet jag inte längre om jag vill ha den. Det finns så mycket annat roligt och mer tooligt som jag vill ha. Tja, vi får se hur det blir.
Den här var ju grymt cool och rimligt prissatt, speciellt med rabattkoden på 25%. Nästan så att man blir sugen på att köpa en bara för att trots att jag vet att mina klena armar inte skulle kunna hantera det. Det där glaset alltså...
Ett par millimeter skulle jag tro men lär ändå bara typ 16-18mm utan glaset. Hela klockan är löjlig men det är det som är kul! Hade den varit 2mm mindre lug-lug så att jag inte fått överhäng så hade jag lätt köpt en.hur mkt av tjockleken på 21mm är glaset? Lika löjlig som förra i tjocklek men den hade väll iof ännu mindre wr, borde vara 10.000m med de specen
Men fin estetisk
Måste missat att det finns den tavlan där! Skall genast undersökas!Oris Divers 65!
Riktigt ballDen här var ju grymt cool och rimligt prissatt, speciellt med rabattkoden på 25%. Nästan så att man blir sugen på att köpa en bara för att trots att jag vet att mina klena armar inte skulle kunna hantera det. Det där glaset alltså...
Det vet jag inte. Har inte undersökt saken men jag misstänker att det är kört.Finns det någon chans att få tillbaka pengarna man la på föreställningen tror du? Lite samma sits jag
Jag vet inte om det är så, men jag har tagit för givet att originalets glas är en solid ’halv’ glaskula. Vet någon huruvida det stämmer ?hur mkt av tjockleken på 21mm är glaset? Lika löjlig som förra i tjocklek men den hade väll iof ännu mindre wr, borde vara 10.000m med de specen
Men fin estetisk
Ja jäklar... Ingen aning faktiskt men den där är ju helt out of control, haha. Hur mycket nytta gör glaset när det sitter ovanpå sådär?Jag vet inte om det är så, men jag har tagit för givet att originalets glas är en solid ’halv’ glaskula. Vet någon huruvida det stämmer ?
Ingen aning, men så är jag ingen fysiker hellerJa jäklar... Ingen aning faktiskt men den där är ju helt out of control, haha. Hur mycket nytta gör glaset när det sitter ovanpå sådär?
Ja, den biten är väl rätt logisk men det känns ändå som att det är så onödigt mycket glas.Ingen aning, men så är jag ingen fysiker heller
Det enda jag kan tänka mig är typ något i sil med anledningen till att flygplanstillverkarna gick över från fyrkantiga till runda fönster. En rund form tål betydligt högre tryck.
Ja, vi får grunna vidare och vänta på fler inspelJa, den biten är väl rätt logisk men det känns ändå som att det är så onödigt mycket glas.
Är det där original eller har du moddat med att byta visare?Dags att byta till apokalyps-mikro , första klockbytet på över en vecka
Snyggt band! Vad är det för något?Är det någon som vill bli av med några feta 24mm band (till en affordable klocka)? PM i så fall.
Luftar den här idag. Undrar hur många som har ägt en vid det här laget.
Ge det en timme eller tvåFotade Zelosen för annons men efter lumebild i garaget ångrade jag mig.
Den är ju supercool och sitter perfekt på armen.
Inte en chans att någon får köpa den
(Inte i dag i alla fall)
Är det titan? Gillar att den ser matt ut.Fotade Zelosen för annons men efter lumebild i garaget ångrade jag mig.
Den är ju supercool och sitter perfekt på armen.
Inte en chans att någon får köpa den
(Inte i dag i alla fall)
Japp, titan och härligt slitenÄr det titan? Gillar att den ser matt ut.
Tack tack Det är original men den finns med "ploprof" visare och svart tavla också. Jag har ett set sånna och en svart tavla också ifall jag skulle tröttna Min variant är den i mitten.Är det där original eller har du moddat med att byta visare?
Oavsett vilket är det en riktigt cool och smakfull kombination.