Det är ett Squalegummi från min 1521.Snyggt band! Vad är det för något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ett Squalegummi från min 1521.Snyggt band! Vad är det för något?
Snyggt matchat
Riktigt fin, särskilt på det där bandetSöndagsklockan på.
Jag var lite sugen på deras spider dial men de kunde inte svara på om den skulle gå att beställa eller inte.
Bara jag som är sugen på en sådan här?
Antarctic 32015A
Case: Stainless steel Bezel: Stainless steel Dial: V.Brushed silver white + shiny silver applied indexes + black printed Hands: Shiny silver color Sec. hands: Shiny steel blue Strap: Black leathernivadagrenchenofficial.com
Antarctic 32015A
Case: Stainless steel Bezel: Stainless steel Dial: V.Brushed silver white + shiny silver applied indexes + black printed Hands: Shiny silver color Sec. hands: Shiny steel blue Strap: Black leathernivadagrenchenofficial.com
Måste missat att det finns den tavlan där! Skall genast undersökas!
Antarctic 32015A
Den vita kan gärna få sitta på min handled i sommarOklart vilken den sjätte färgkombinationen är?
MMM - Möte Malm Måndag..
Krya på dig och simma lugnt!
Malm-måndag här också!
Men istället för möten är dagen fylld av Covid-karantän, duckat skiten i mer än två år men nu var det min tur