Ok Men rekommenderar klockan, köpte mig precis en för andra gången Klart affordable fransos.Tack! Har dock inte kommit till skott med själva klockan än.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok Men rekommenderar klockan, köpte mig precis en för andra gången Klart affordable fransos.Tack! Har dock inte kommit till skott med själva klockan än.
Absolut, hittar jag en begagnad slår jag till! Men inte 5300 kr för en ny.Ok Men rekommenderar klockan, köpte mig precis en för andra gången Klart affordable fransos.
Absolut, hittar jag en begagnad slår jag till! Men inte 5300 kr för en ny.
Har mailat lite med dem och koden "welcome" ger 10% rabatt. Jag tänkte beställa men så såg jag att frakt inte var inräknat i priset utan tillkommer (10 EUR)Ny tropic-strap aktör i Frankrike, någon som testat?
Premium tropic strap |Rubber tropical strap
Premium tropic strap for your diver watch Very soft and conforatable rubber strap for your rolex omega seamaster , vintage diver watchwww.rubstrap.com
Ser ut att ha avkapade ändar tyvärr.
Fast nu såg jag att OceanX reducerat caset till 40 mm på den här snyggingen. Oxå bra beater! Men lite väl lik originalet ...https://zackrissonsur.se/ har 25% rabatt om du skriver in ”All25” i korgen.
Känner du också doften av titan?”We've promised a new entry-level-priced Automatic model that’s going to be very tough and a bit lighter on the wallet...”
spännande
Absolut Saknar en klocka i titan så blir perfekt. Ser ut att bli en typ av fieldwatch om man tittar på glasringen och krona (samt tavla). Får hoppas på en vettig strl. baraKänner du också doften av titan?
Vad är ref på den Seikon? Den är riktigt frän.
39 är väl en stor framgång så blir nog liknande.Absolut Saknar en klocka i titan så blir perfekt. Ser ut att bli en typ av fieldwatch om man tittar på glasringen och krona (samt tavla). Får hoppas på en vettig strl. bara
Vad är ref på den Seikon? Den är riktigt frän.
Vårdar friska barn. Då är det Vargar och micro på, de e senn gammart.
Ja lite nostalgi måste man ju få kosta på sigSåna tröjor är så underbart töntiga och kommer alltid ha en speciell plats i mitt tonårshjärta
Nice. Jag har exakt samma som dig utan datum. Lume är helt grym. Gillar också att den är tung samtidigt som den sitter som en smäck.Nässeldjuret får prova sig idag.
Sitter bra på armen med fin tung känsla.
Supertrevlig känsla i vridringen, långt över förväntan.
Spänne med snabbjustering
Lume!!!
Snäppet över förväntan med tanke på priset.
Sekundära egenskaper som t.ex tidhållning och gångreserv ej kollad
Hej, sjukt snygg variant med den länken, var kommer den ifrån?