• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tack! Har dock inte kommit till skott med själva klockan än. 😅
Ok 👍 Men rekommenderar klockan, köpte mig precis en för andra gången 🙂 Klart affordable fransos.

PXL_20220202_184608332~2.jpg
PXL_20220202_175001424~2.jpg
 
Ny tropic-strap aktör i Frankrike, någon som testat?

Ser ut att ha avkapade ändar tyvärr.
Har mailat lite med dem och koden "welcome" ger 10% rabatt. Jag tänkte beställa men så såg jag att frakt inte var inräknat i priset utan tillkommer (10 EUR) :banghead:
 
Ska börja ge den här en chans nu och se om vi klickar. Vad jag förstått är denna inte en direkt kopia av någon annan klocka utan San Martin har hittat på lite själva. SN085-G

SanMartin_SN085-G.jpg



Liten uppdatering: Ville prova ett annat band på den och då det är skruvade pinnar i bandhornen så försökte jag alltså skruva ut pinnarna. En av pinnarnas gängor var obefintliga och pinnen var mer "press fit" än gängad. Tråkig start på vårt förhållande.
Ännu en uppdatering: Försökte mig på att öppna en "dispute" mot San Martin. Dom återkom och erbjöd mig en "spring rod". Nej tack sa jag, det är skruvade pinnar på denna klocka...
Ytterligare uppdatering: Antingen kan jag skicka tillbaks klockan eller så kan jag välja 42EUR refund (köpte den för drygt 200 på rea). Funderar på att limma fast pinnen och ta refunden och använda klockan som den är utan att byta band.
 
Senast ändrad:
Nässeldjuret får prova sig idag.
Sitter bra på armen med fin tung känsla.
Supertrevlig känsla i vridringen, långt över förväntan.
Spänne med snabbjustering
Lume!!!
Snäppet över förväntan med tanke på priset.
Sekundära egenskaper som t.ex tidhållning och gångreserv ej kollad

20220203_133405.jpg
20220203_114450.jpg
20220203_114420.jpg
20220203_133431.jpg
 
Nässeldjuret får prova sig idag.
Sitter bra på armen med fin tung känsla.
Supertrevlig känsla i vridringen, långt över förväntan.
Spänne med snabbjustering
Lume!!!
Snäppet över förväntan med tanke på priset.
Sekundära egenskaper som t.ex tidhållning och gångreserv ej kollad

20220203_133405.jpg
20220203_114450.jpg
20220203_114420.jpg
20220203_133431.jpg
Nice. Jag har exakt samma som dig utan datum. Lume är helt grym. Gillar också att den är tung samtidigt som den sitter som en smäck.
 
Tillbaka
Topp