Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gjorde en nogranhetstest, helt ok tycker jag.Nice. Jag har exakt samma som dig utan datum. Lume är helt grym. Gillar också att den är tung samtidigt som den sitter som en smäck.
Tror att det är ett nytt märke, NAMICA Watches. Stämmer det?vad är det för märke?
Namica, https://www.namicawatches.comvad är det för märke?
vad är det för märke?
Den är snygg helt klart, får lite Sinn 104 vibbar.Efter lång väntan fick jag hem min Celegin Draken idag (#5/100). Otroligt nöjd! Jag har en tendens att flippa mina mikromärkesklockor, men denna lär ta en keeper-slot i lådan!
Fler som köpt/tänker köpa Celegin?
Intressant läsning. Lite långsökt kan jag tycka dock Jag menade det jag skrev som en komplimang inget annat.Ingen slump. Båda har rötter i Heuer 1550. Läs mer här:
Celegin Draken – Doing Time
www.doingtime.se
Plockade denna från windern idag! Köpte ju en Tudor i julas och då blir det ju lätt så att man alltid vill ha den nya... 5 sek långsamt på en månad i winder är inte det sjukt bra?
Detsamma! Hoppas du slår till på en ny klocka i helgenLorier idag. Ha en fin helg alla