Godmorgon gänget.
God morgon kompis! Klart akteröver?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godmorgon gänget.
Inte utfört ännu.
God morgon kompis! Klart akteröver?
Såg dessa också. Kan bli en beställning för min del då dessa är kortare (äntligen! ) och passar oss med späda handlederNy tropic-strap aktör i Frankrike, någon som testat?
Premium tropic strap |Rubber tropical strap
Premium tropic strap for your diver watch Very soft and conforatable rubber strap for your rolex omega seamaster , vintage diver watchwww.rubstrap.com
Ser ut att ha avkapade ändar tyvärr.
Jag har 28 på min gröna.Känns lite extra roligt när man fått nr 1
Ser lite småcool utDen här trillade ner i brevlådan idag. Återstår att se om det blir en klocklådsvärmare eller om den kommer växa på mig längre fram..
Är det denna länken du menar är det min favoritlänk. Bra i all sin enkelhet.Tittar efter en billig men snygg dykar-beater som passar på kontoret och fastnade för Yemas Superman. Vill ha quartz men ser nu att med länk är den hela 1100 kr dyrare! Är den värd det, vad säger ni?
Gör den det alltså? Låter som en allvarlig brist i quality control. Men den ser lite bredare ut, är det skillnaden?Är det denna länken du menar är det min favoritlänk. Bra i all sin enkelhet.
Är det varianten som överlappar bandhorn så skulle jag skippa, pga att den inte faller lika snyggt, den hakar upp sig på bandhornen.
Antingen brist i QC eller så vill de åt en integrerad look med designen. Jag tror på det senare eftersom de har denna lösning på samtliga Superman-länkar förutom den som jag visar på bilden.Gör den det alltså? Låter som en allvarlig brist i quality control. Men den ser lite bredare ut, är det skillnaden?
Jag tror en Uncle Seiko 19mm "flat link" skulle vara snygg på den där. Passformen på ändlänkar bör undersökas mer men de är vikta så går iaf att justera ganska enkelt.Tittar efter en billig men snygg dykar-beater som passar på kontoret och fastnade för Yemas Superman. Vill ha quartz men ser nu att med länk är den hela 1100 kr dyrare! Är den värd det, vad säger ni?
Jag väntar på minEfter lång väntan fick jag hem min Celegin Draken idag (#5/100). Otroligt nöjd! Jag har en tendens att flippa mina mikromärkesklockor, men denna lär ta en keeper-slot i lådan!
Fler som köpt/tänker köpa Celegin?
Perfekt #OWGMarch klockaJag vet inte om det är så, men jag har tagit för givet att originalets glas är en solid ’halv’ glaskula. Vet någon huruvida det stämmer ?
Snyggt med svart band. Det lyfte tavlan.
Ja det poppade till liteSnyggt med svart band. Det lyfte tavlan.
Har en Yema H-länk över om du är intresserad av att köpa. Dra ett PM isåfall.Tittar efter en billig men snygg dykar-beater som passar på kontoret och fastnade för Yemas Superman. Vill ha quartz men ser nu att med länk är den hela 1100 kr dyrare! Är den värd det, vad säger ni?
Tack! Har dock inte kommit till skott med själva klockan än.Har en Yema H-länk över om du är intresserad av att köpa. Dra ett PM isåfall.