Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där har jag sett fram mot i ett halvår. Imorgon är det dags. Tycker den ser mycket bra ut. Kommer troligen slå till, lite beroende på vad den kommer kosta.
Bytes mot quartzklocka, bensin eller vitskasseter.
Byteslördag!
Om du går in på deras hemsida och klickar på plustecknet uppe till höger så kan du klicka dig fram till pricing där alla priser står listade.Den där har jag sett fram mot i ett halvår. Imorgon är det dags. Tycker den ser mycket bra ut. Kommer troligen slå till, lite beroende på vad den kommer kosta.
Tunnis.Idag är det kalas -> Knut Gadd på
Wow, vilken färg!Årets sexiga OWG-deltagare. Gul, plast och kvarts...alla rätt mao
Ja, den är väldigt gul men ska det va så ska det vaWow, vilken färg!
Hördu satana (Santana?!?) vilket snygg sinn! Ska vi ses på en kaffe på vårt kontor så man kan klämma lite?Dagens affordable (som inte bytes). Kastar även in CW på byteslördag. Byte mot annan CW eller kanske en Lorier eller nåt helt annat, testa
Är väl bara 20 mil mellan oss så det låter ju smidigtHördu satana (Santana?!?) vilket snygg sinn! Ska vi ses på en kaffe på vårt kontor så man kan klämma lite?
”Utbyte” ”studiebesök” etc. Betald arbetstid? Du utlovade även en klämning på Wards boett i Saphire-modellen. I äkta micro-anda!Är väl bara 20 mil mellan oss så det låter ju smidigt
Inte så poppis när man är föräldraledig, isf får du ta den pucken med din arbetsgivare men Sapphire kan jag posta åt ditt håll när du vill”Utbyte” ”studiebesök” etc. Betald arbetstid? Du utlovade även en klämning på Wards boett i Saphire-modellen. I äkta micro-anda!
Tunnis.
Köp denna grymma Traser av migNågon som har några roliga tips på dykare?
Max 15K gärna något med färg, men inget krav! En go sommarklocka helt enkelt
Grym! Är jäkligt nöjd med min luminox och denna känns som en bra next best thing nä men seriöst riktigt tuff.. Kollat på den många ggr men bli lite kaka på kaka.Köp denna grymma Traser av mig
Avslutad - Prisbump! Traser Commander P6506 100 Force
Säljer en grym Traser i Titan som är en helt fantastisk klocka. Lätt, tunn, bekväm och försedd med coola tritiumtuber som lyser upp dina kvällar och nätter. Sjukt bra spec enligt nedan: Quartz 200m WR Tritiumtuber Safirglas Tunn och bekväm skruvad krona 43mm men bärs mindre 46mm lug till lug...klocksnack.se