Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas så många som möjligt hakar på OWGM som drar igång om några veckor, årets happening alla kategorier.
I år samlar vi in pengar till den fina organisationen Maskrosbarn
Är just DU tveksam så tycker jag inte man ska behöva vara det, kööör på ba!
Oktober, hjälp! Nä, det funkar bara inte för mig hur mycket jag än gillar klockan i fråga. Hade lätt kört på ditt alternativ Neo Tokyo också, störtskönSom det skrevs lite om för nån sida sedan, någon som pledgat sig för japanska Namica och dess kickstarter?
Har varit med på ett par kickstarters, och visst, risken med sånt här är ju tydlig, men är också riktigt trögt att vänta så länge på leverans. Just nu har jag en pledge på den lila Neo Tokyo "silver" super early bird, men har ju rätt gott om tid att komma på andra tankar också.
THE SHIRAHAMA | Contemporary Automatic Sapphire Dive Watch
200m classic diver fused with contemporary Japanese design. Built with modern, high-spec materials.www.kickstarter.com
Ja, du minns säkert vad tveksam jag själv var för några år sen
Har kört två år, tog mig igenom hela Mars förra året faktiskt men jösses vad tråkigt det var!
Ja, riktigt lång tid. Blir lätt att ens hype försvunnit och har gått vidare till annat. Den blå/vita tycker jag påminner för mycket om nån sommaraktig Squale, den lila setupen har jag inte sett något liknande tidigare.Oktober, hjälp! Nä, det funkar bara inte för mig hur mycket jag än gillar klockan i fråga. Hade lätt kört på ditt alternativ Neo Tokyo också, störtskön
Har aldrig köpt något via ks så ska inte uttala mig säkert, men oktober är väl ingen garanti heller?Ja, riktigt lång tid. Blir lätt att ens hype försvunnit och har gått vidare till annat. Den blå/vita tycker jag påminner för mycket om nån sommaraktig Squale, den lila setupen har jag inte sett något liknande tidigare.
Snyggt!Godmorgon och trevlig söndag tråden! Sen frukost här. Inväntar sconesen
Passade jäkligt bra på natoSnyggt!
Maskrosbarn vill man ju gärna stötta - även om jag har en känsla av att jag kommer att lyckas schabbla till själva owg-biten. Är det bara att skiva upp sig och göra en donation och se glad ut? (Sökte efter regler men är helt uppenbart för dålig för att hitta rätt).Hoppas så många som möjligt hakar på OWGM som drar igång om några veckor, årets happening alla kategorier.
Anmälan här
OWG – One Watch Guy – #OWGMarch
www.owgmarch.com
Så ska det låta!Maskrosbarn vill man ju gärna stötta - även om jag har en känsla av att jag kommer att lyckas schabbla till själva owg-biten. Är det bara att skiva upp sig och göra en donation och se glad ut? (Sökte efter regler men är helt uppenbart för dålig för att hitta rätt).
Middagsklocka
Har aldrig köpt något via ks så ska inte uttala mig säkert, men oktober är väl ingen garanti heller?
Håller helt med, kul med något man inte sett innan. Tycker indexen på tavlorna var rätt intressanta på Shirahama också, upphöjda utan kromad ram är inte så vanligt
Inte intresserad överhuvudtaget tyvärr.Hoppas så många som möjligt hakar på OWGM som drar igång om några veckor, årets happening alla kategorier.
Anmälan här
OWG – One Watch Guy – #OWGMarch
www.owgmarch.com
Varför?Inte intresserad överhuvudtaget tyvärr.
Pallar inte hålla på med sådant.Varför?
Äsch, du kan ju vara med i en dag så man har en anledning att ge dig en virtuell lavett iafPallar inte hålla på med sådant.
Skänker hellre en slant rakt av.
Men kul och väldigt bra grej helt klart.