Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och ett WS efter att jag kortat länken samt tillsammans med sin inte så affordable kompisLandade ett mycket trevligt paket från vår allas @JohnMonchard - En otroligt trevlig kronograf, och er nya förpackning får 10/10!
Nu ska länken kortas och sen hårdtesta klockan lite..
Bra duo!Och ett WS efter att jag kortat länken samt tillsammans med sin inte så affordable kompis
Härligt att den kommit fram! Hoppas du är nöjd och att klockan får veta att den lever! Tack för ditt köp!Landade ett mycket trevligt paket från vår allas @JohnMonchard - En otroligt trevlig kronograf, och er nya förpackning får 10/10!
Nu ska länken kortas och sen hårdtesta klockan lite..
Riktigt fin! Tittar ofta men lyckas inte komma till skottOch ett WS efter att jag kortat länken samt tillsammans med sin inte så affordable kompis
Borealis har fått upp bilder på sin sintra som kommer släppas snart.
New products
www.borealiswatch.com
Jag och @Björn Boett har varsin, men min ska ingenstans iafBlivit ruskigt sugen på en Vratislavia att köra under OWGM. Visst finns det ett par/tre på forumet? Hade varit ett privilegium att få ta över en
Note taken Då är det alltså @Björn Boett jag ska krafsa på axeln?Jag och @Björn Boett har varsin, men min ska ingenstans iaf
Annars kan jag tipsa om att den är klart värd sina dryga 2k nyNote taken Då är det alltså @Björn Boett jag ska krafsa på axeln?
Yema Rallye Meca Quartz?Kanske borde starta en separat tråd men jag frågar här ändå; jag letar efter en inte allt för dyr pandakronograf, gärna lite vintage racing stuk.
Straton och Dan Henry är två schyssta märken jag hittat, finns det fler i samma prisklass (typ under 5k) tro?
Wow! Ja den där ser också högst intressant ut, får kika närmre!Yema Rallye Meca Quartz?
Tror inte den finns hos Yema längre men kan finnas hos butiker. Tex:Wow! Ja den där ser också högst intressant ut, får kika närmre!
Har de en sån där "alla står som sold out innan släpp"? Annars är det inte mycket att shoppaBorealis har fått upp bilder på sin sintra som kommer släppas snart.
New products
www.borealiswatch.com
Den ser ut o finnas hos Zackrissons..Tror inte den finns hos Yema längre men kan finnas hos butiker. Tex:
Spot on juDen ser ut o finnas hos Zackrissons..
Riktigt läcker, men synd den bara är 39..