hammermountain
Silver
Grymt impad får jag säga. Japp! EulitJa strapped.se är sjukt snabba med leveranser av klockarmband. Riktigt hög kvalitet på alla band jag har beställt därifrån.
Är det en röd perlon du har på bilden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt impad får jag säga. Japp! EulitJa strapped.se är sjukt snabba med leveranser av klockarmband. Riktigt hög kvalitet på alla band jag har beställt därifrån.
Är det en röd perlon du har på bilden?
Najs! Kanske får beställa en sådan i blåttGrymt impad får jag säga. Japp! EulitPersonliga favvoperlonen men har tidigare bara hittat via tyskland så det här är ju toppen!
Det blåa ser riktigt trevligt ut med! Eulits rockar alltså! Hur är sailclothen??Najs! Kanske får beställa en sådan i blått. Har annars testat både Sailcloth, Nato och Canvas från strapped.se och samtliga är riktigt trevliga
.
Deras sailcloth är riktigt grymma. Fin kvalitet och välsydda. Slänger upp några bilder på två sailclothversioner (blå, orange) som jag har på olika klockor.Det blåa ser riktigt trevligt ut med! Eulits rockar alltså! Hur är sailclothen??
Oh ja! Drog in deras gröna nato med som jag rådiggar. Framförallt så är ju hårdvaran bastant liksom till skillnad från andra "vanliga" natos![]()
Sjukt intressant läsning, tack så mycket@"FreakyLeo Tänkte på när du postade Squale 18k... https://www.ablogtowatch.com/todays-luxury-watch-market-needs-fairly-priced-precious-metal-watches/
Sjukt intressant läsning, tack så mycket
Squalen måste vara den mest prisvärda guldklockan som man kan köpa ny idag, iallafall tills vi ser en Bolm i 18k för 25000 dvs![]()
Bra köp! GrattisFörsta köpet på KS köp o sälj, Armida A2, kan inget om Armida men tyckte den var fin så jag slog till, tack för en snabb och smidig affär @Kanadicken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! Bra valFörsta köpet på KS köp o sälj, Armida A2, kan inget om Armida men tyckte den var fin så jag slog till, tack för en snabb och smidig affär @Kanadicken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis, mycket bra instegs mikro som gör kvalitétsgrejer!Första köpet på KS köp o sälj, Armida A2, kan inget om Armida men tyckte den var fin så jag slog till, tack för en snabb och smidig affär @Kanadicken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så billig kan den inte bli.Sjukt intressant läsning, tack så mycket
Squalen måste vara den mest prisvärda guldklockan som man kan köpa ny idag, iallafall tills vi ser en Bolm i 18k för 25000 dvs![]()
Indeed! Är den varianten fortfarande under tillverkning? Har haft en grön Combat... saknar den!Galet bra.
![]()
![]()
![]()
Snygg! GrattisFörsta köpet på KS köp o sälj, Armida A2, kan inget om Armida men tyckte den var fin så jag slog till, tack för en snabb och smidig affär @Kanadicken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nja, ett modeband. Jag hade klippt ett svinläder, tidstypiskt till stilen den ska efterlikna.Spegelvänd hissbild på min ”microfavorit”, Dan Henry. Här en 1939 med läderband från 1963. Tyckte det vad en bra kombo
Fast, jag gillar ändå kombon. Tur det är jag som bär det dåNja, ett modeband. Jag hade klippt ett svinläder, tidstypiskt till stilen den ska efterlikna.
![]()
He, he, ja när det ändå fanns möjlighet att färgmatcha så varför inteSer görsjysta ut! Får även applådera färgmatchiningen![]()
Riktigt fina faktisktNågon som har erfarenhet kring Baltic watches? Såg riktigt fina ut, bra storlekar också![]()
![]()
![]()
Verkar ha skrivits en del om dem på Hodinkee (https://www.hodinkee.com/articles/baltic-watches-bicompax-001-chronograph-kickstarter respektive https://www.hodinkee.com/articles/baltic-aquascaphe-diver-hands-on) och Worn & Wound (https://wornandwound.com/review/baltic-watches-hms-bicompax-001-review/ samt https://wornandwound.com/review/review-baltic-aquascaphe/). Har ingen personlig erfarenhet av dem dock.Någon som har erfarenhet kring Baltic watches? Såg riktigt fina ut, bra storlekar också![]()
![]()
![]()
ÖkaDear all, ladies and gents. The wait is over.
![]()
Amerikansk öl inköpt - Check!
Moms tull betalt - Check!
Kommer bli medlem i denna tråd - Onhold!
![]()
![]()
More to come ikväll wisses if Sweden!!
Jag tänker påstå redan nu att det som komma skall kommer vara det mest efterlängtade inlägget i denna tråds historia!Dear all, ladies and gents. The wait is over.
![]()
![]()
![]()
Så jävla bra! Ångrar ofta att jag sålde minKände att jag behövde lufta ett av dagens nytillskott. Inget nytt för tråden precis men fantastiskt blå och affordable-deluxe.
![]()
Dear all, ladies and gents. The wait is over.
![]()
![]()
![]()