LennyK
Silver
Wow grattis!! Äntligen. Spännande!!Dear all, ladies and gents. The wait is over.
Amerikansk öl inköpt - Check!
Moms tull betalt - Check!
Kommer bli medlem i denna tråd - Onhold!
More to come ikväll wisses if Sweden!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow grattis!! Äntligen. Spännande!!Dear all, ladies and gents. The wait is over.
En mycket trevlig upplevelse. Betydligt mycket bättre än jag förväntade mig .Så jävla bra! Ångrar ofta att jag sålde min
ÄNTLIGEN!Dear all, ladies and gents. The wait is over.
Får jag be om största möjliga tystnad, vilket tålamod! Stort grattis. Får se nu då...Dear all, ladies and gents. The wait is over.
Fan så grymt! Som vi har längtatDear all, ladies and gents. The wait is over.
Stort grattis! Ska bli fantastiskt kul att följa. Ta det lugnt med ölen bara så du inte fumlar och tappar pjäsen i klinkergolvet det första du gör .Dear all, ladies and gents. The wait is over.
Haha, vad händer egentligen? Hur många nyförvärv har du denna veckan?Jaha, har man inte alla hönsen hemma så sitter man snart med en svart likadan . Ja hujedamej.
Det gick kanske lite överstyr . Måste dock smida medans järnet är varmt som det heter.Haha, vad händer egentligen? Hur många nyförvärv har du denna veckan?
Haha! Kör hårt.Det gick kanske lite överstyr . Måste dock smida medans järnet är varmt som det heter.
Svaret är 5 nyförvärv på prick 7 dagar.
Bjussar på ett familjeporträtt.
Stort grattis, skönt flowDet gick kanske lite överstyr . Måste dock smida medans järnet är varmt som det heter.
Varför två Spinnaker?Det gick kanske lite överstyr . Måste dock smida medans järnet är varmt som det heter.
Ja du, en ren tillfällighet. Båda är beggade men i nära nyskick. Förmodar att jag kanske gör av med en av dom när jag lyckats bestämma mig för vilken. Riktigt trevliga faktiskt.Varför två Spinnaker?
Haha måste vara nåt slags rekord....! Hursomhelst grym uppsättningDet gick kanske lite överstyr . Måste dock smida medans järnet är varmt som det heter.
Var köper du allt? (dum fråga iofs, det sista jag behöver är fler kanaler att scanna dagligen men nyfikenheten tar över)Ja du, en ren tillfällighet. Båda är beggade men i nära nyskick. Förmodar att jag kanske gör av med en av dom när jag lyckats bestämma mig för vilken. Riktigt trevliga faktiskt.
Haha, äntligen. Grattis. Nästan 3,5 års väntan.Dear all, ladies and gents. The wait is over.
Inte varit så insatt i vad detta är men det låter spännande! Ska bli kul o se.Dear all, ladies and gents. The wait is over.
Sjukt Nice, har också den i dagKände att jag behövde lufta ett av dagens nytillskott . Inget nytt för tråden precis men fantastiskt blå och affordable-deluxe.
Den mår bra! Vill du att jag skickar upp den en sväng?Så jävla bra! Ångrar ofta att jag sålde min
Kul att kunna bidra med något . Inga dyrgripar precis men fasiken så affordable. The titan (Hamtun) vakar och styr över dom andra med en fast hand. Lätt en keeper.Haha måste vara nåt slags rekord....! Hursomhelst grym uppsättning
Haha nä, då skulle jag bara bli tvungen att köpa en igen, samt att den där jävla hamtun nanok ligger väldigt högt på listan över framtida köpDen mår bra! Vill du att jag skickar upp den en sväng?
Härligt att höra . Gött gummi eller hur?Sitter med mitt nyförvärv idag!
Väldigt smidig affär med kamrat
Nilas!
Jag är mkt nöjd!
Inga hemligheter här . Allt utom Ventusen är fångat här på forumet. Ja fångat och fångat, jag fick sälja min kropp .Var köper du allt? (dum fråga iofs, det sista jag behöver är fler kanaler att scanna dagligen men nyfikenheten tar över)
Haha. Du vet var den finns annarsHaha nä, då skulle jag bara bli tvungen att köpa en igen, samt att den där jävla hamtun nanok ligger väldigt högt på listan över framtida köp