Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vår? Nej
Du kan vara mesh.Den på mesh
Så jävla bra. Du valde helt rätt färg Snygga bilder dessutomNågra till va?!
Tack! Ja, jävligt snygg rost-orange färg på den! Otroligt nöjd! En keeper!! (har jag aaaldrig sagt förut.. ).Så jävla bra. Du valde helt rätt färg Snygga bilder dessutom
Härligt att den kommer till intensiv användning direkt. Kör hårt!
Jag hörde att du var lite trött på din vita Direnzo nu när du har så mycket nytt i lådan?Härligt att den kommer till intensiv användning direkt. Kör hårt!
@Master J jagade mig från dag 1 när jag köpte den och trägen vinner som det heter.. han är numera den nya lyckliga ägaren till denna otroligt vackra klocka!Jag hörde att du var lite trött på din vita Direnzo nu när du har så mycket nytt i lådan?
...varför ska han jämnt få alla fina saker Närå, roligt att den stannar i familjen så att säga@Master J jagade mig från dag 1 när jag köpte den och trägen vinner som det heter.. han är numera den nya lyckliga ägaren till denna otroligt vackra klocka!
Han var snabb som en hök och ihärdig som en iller.....varför ska han jämnt få alla fina saker Närå, roligt att den stannar i familjen så att säga
På tal om illerhökar... @Master J , du sökte ju racingkronografer häromveckan, har du sett dessa snorsnabba skapelser eller?
Gorilla Watches - Horlogerie suisse, innovation et matériaux de haute qualité
Gorilla Watches, une marque horlogère suisse familiale fondée par Octavio Garcia, ancien directeur artistique d'Audemars Piguet. Les montres Gorilla se distinguent par leur design avant-gardiste et leur ingénierie de pointe. Nos créations incarnent notre philosophie : rendre l'excellence...www.gorillawatches.ch
Snygg! Det var Watchgecko va? Hur går det med moms, tull och andra otäckheter när man beställer via dem?Några till va?!
Japp, det var det och tullhantering mm är inkluderat i priset, så bara o godkänna att DHL får hantera det så får du hem den på typ 2 dgr..Snygg! Det var Watchgecko va? Hur går det med moms, tull och andra otäckheter när man beställer via dem?
Låter bra! Länken - är det skruvar eller push pins?Japp, det var det och tullhantering mm är inkluderat i priset, så bara o godkänna att DHL får hantera det så får du hem den på typ 2 dgr..
Skruvar!Låter bra! Länken - är det skruvar eller push pins?
Hm, och jag som inte skulle köpa några fler klockor. Blir svettigt - börjar rycka i köp-fingret...Skruvar!
NTH Watches
The NTH brand was established in 2016 by Chris Vail, a long-time member of the WatchUSeek community. WatchGecko has been selected as sole agents for NTH watches in the UK and work closely with the brand on several collaborative designs.www.watchgecko.com
Sälj nåt annat och KJÖÖÖP! Du kommer inte ångra dig!Hm, och jag som inte skulle köpa några fler klockor. Blir svettigt - börjar rycka i köp-fingret...