Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här tråden är under lupp och modereras på ett helt annat sätt än det övriga forumet, helt klart.
Min upplevelse är att denna tråd modereras intensivare än vissa andra.
Jag passar på att efterlysa klockan på bilden ovan. Saknar den. Ruskigt mycket pang för pengen.
Är dom så bra som dom verkar? De där Saphire?Länge sedan denna fick handledstid, så idag var det hög tid!
Det tycker jag absolut! Tavlan är fantastisk och kvaliteten i övrigt går inte heller att önska så mycket mer av i prisklassen. Väldigt skön länk med smidig verktygslös mikrojustering i spännetÄr dom så bra som dom verkar? De där Saphire?
Ser fantastisk ut och om komforten matchar så får man helt enkelt hålla utkik efter en då!Det tycker jag absolut! Tavlan är fantastisk och kvaliteten i övrigt går inte heller att önska så mycket mer av i prisklassen. Väldigt skön länk med smidig verktygslös mikrojustering i spännet
Köp @MoHaha s orangea!Ser fantastisk ut och om komforten matchar så får man helt enkelt hålla utkik efter en då!
Jaså är den til salg? Är för blek och mesig för orange tyvärr!Köp @MoHaha s orangea!
Klart den är okej Seikos sport 5or ger mkt för pengarna. Dock kanske lite roligare att köpa en skx009 som är en klassiker för småpengar istället?Vad tycker den samlade expertisen om denna arm-prydnaden?
Om man nu vill ha en Pepsi, är denna ok??
Kan den göra OMEGA?Dagens affordable.
Du kan byta tavlor och då blir det som en ny klocka varje dag.
Den kan göra nästan allt.
Mer affordable blir det inte.
Ajjemen bara byta tavla Lolex medKan den göra OMEGA?