• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag är absolut inte först med en 143a men vad jag gillar den här klockan alltså ❤️
B94C0FF9-B13D-479B-B532-B5D15AAD978A.jpeg
545A9D31-4314-40C2-9876-3FD0246CC220.jpeg
 
Vad tycker den samlade expertisen om denna arm-prydnaden?
1645782992223.png


Om man nu vill ha en Pepsi, är denna ok??
Det skulle jag nog tro att den är. ;)
Den är en yngre släkting till SKX009, 009:an är nog den jag personligen skulle kika på, men gillar du denna bättre så är det inget fel på den! En skillnad är att 5 sports har hacking och handwind, men i övrigt tror jag urverken är relativt lika (men detta kan säkert ngn här i tråden bättre än mig).
 
Ny dag och nya ”byxor” till the pink one. Tog ett bra tag innan leverans men jag är nöjd med resultatet. Jag är medveten om att det ser ut som bandet stryper livet ur min handled men i realiteten så sitter klockan bekvämt.

Detta är den senaste generationen av Erikas Originals. Hårdvaran verkar bättre än en tidigare version jag äger. Likaså bandet i sig. Om det sedan är värt den ordentliga prisökningen låter jag vara osagt. Det är inte billigt. 1000kr + med dlc. Men om det är tänkt att bandbyte inte är aktuellt så varför inte. Det var mitt resonemang iaf.

så plus och minus då. Minus: relativt dyr för ett textilband. Plus: Bekväm samt möjligheten till justering.

493B31FC-54DF-4D17-B597-7E9EFBD5562E.jpeg
05B2D88E-D7A2-4E61-94E7-01146D25108C.jpeg
 
Tillbaka
Topp