Du kan andas ut, jag är med kvarVad hände? Är jag ensam kvar i tråden med potatisbilder nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan andas ut, jag är med kvarVad hände? Är jag ensam kvar i tråden med potatisbilder nu?
Helt klart en fantastiskt fin klocka!Jag är absolut inte först med en 143a men vad jag gillar den här klockan alltså
Verkligen. Lutar åt ett skifte i min OwgmarchHelt klart en fantastiskt fin klocka!
Snyggt valDagens val...
Hur ser den ut monterad (dvs, på armen!)Formex fredag.
Trevlig helg!
Instämmer med föregående talare. FantasisummorSå kul ska vi inte ha och inte till det priset..
Regel nr 1: Fråga aldrig andra vad som är ok, avgör själv.Vad tycker den samlade expertisen om denna arm-prydnaden?
Om man nu vill ha en Pepsi, är denna ok??
...glömde kolla upp just den bitenInstämmer med föregående talare. Fantasisummor
...och här är jagDu kan andas ut, jag är med kvar
+1Vad hände? Är jag ensam kvar i tråden med potatisbilder nu?
Det skulle jag nog tro att den är.Vad tycker den samlade expertisen om denna arm-prydnaden?
Om man nu vill ha en Pepsi, är denna ok??
Älskar Bullhead klockor!Bomberg Bullshead idag