Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt sjukt att man går och längtar efter självplågeriet "många band bli're"Klocklåda bortlåst, band redo, börja nudå mars!
Haha ja! Skräckblandad förtjusning i det hela utan tvekan. Jo banden ska gå varma.Helt sjukt att man går och längtar efter självplågeriet "många band bli're"
Separationsångest deluxe! Mycket nöje!
Du vet var den finnsSeparationsångest deluxe! Mycket nöje!
Affordable vintage idag! Sjukt härligt väder så fick bli en lång runda med hunden i de finare kvarteren.
Hittade ägg från en rocka på stranden också. Kul!
Bara en kopp te då?Söndag och engelsk frukost
Så dåligt av Zelos att skicka klockan med förväntad leveransdag 1a mars. Ska man klara owgm så lär den komma fram på måndag.Nope... Saknar en fulllume i samlingen så
Kan vara lyckokänslan av att faktiskt köra bil och inte bara åka som gör att koncentrationen på resten blir lite sisådär...
/BMW-förare som sorterar rätt
Mycket trevlig! Men jag väntar med att trycka på knappen tills det kommer en blåtavlad!Vintagevibbar med ”tuxedo dial” på chronon.
Bilder av min kollega.
Tyckte först denna var lite cool, men tappade intresset helt när jag såg att både boetten och datumfönstret är en exakt kopia av Omega Seamaster/Speedmaster. Varför, liksom? När man ändå bestämmer sig för att ta fram en "unik" produkt? Så dumt.
…och nu tiotusenkronorsfrågan. Slänger du plasten i pappersinsamlingen?
Förutom att den saknar blinkers är det troligtvis den bästa bilen jag haft, fantastisk körglädje! Detta trots att den fyller 10 i år. Klocka för topic