Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har bara haft en portus cale, men den var helt okej finns flera som haft deras adraga, tex @Nilas och @Birchgrove och säkert kan uttala sig mer.
Göttans, såg att några inte var så förtjusta i att de hade kopierat Aqua Terran. Tänkte själv att det kanske kan va ett ok alternativ ifall man inte känner sig väldigt rik helt plötsligtBorealis är bra skit! Dom gör kvalitativa klockor.
...fast en AT är väl inte så värst oöverkomlig, eller?Göttans, såg att några inte var så förtjusta i att de hade kopierat Aqua Terran. Tänkte själv att det kanske kan va ett ok alternativ ifall man inte känner sig väldigt rik helt plötsligt
Nåt att lägga på minnet!
Den där är så jäkla hård! Bra byggtKontrar in en inglorious basterd utan att passera gå
Haft AT, håller med. Men om de gjorde den i 38 mm igen och tog bort pilen på minutvisaren, då…...fast en AT är väl inte så värst oöverkomlig, eller?
(trökigaste klockan ever f.ö, oj tänkte jag högt nu igen...)
Inte haft ATn så ska inte uttala mig...tycker bara den är dötrist. Seamaster utan vridring liksom, men jag gillar faktiskt pilarHaft AT, håller med. Men om de gjorde den i 38 mm igen och tog bort pilen på minutvisaren, då…
Nu förtiden är ju mer eller mindre allt tillverkat i Kina. Kanske att en del grejer är monterade i "väst" - men, men... vad ska man göra. Jag gör vad jag kan och mår bra av (dvs inte mår dåligt av), och låte andra leva enligt sina premisser.På MOS med HAQ så man kan klocka dotterns butiksbesök väldigt exakt...
Sorry @MaBr , troligen är väl både boett och band tillverkade i Kina ☹
Raderas det fort som fan i andra trådar med, om det nämns något annat märke än vad tråden anger?
Eller är det bara här?
Grym! Kölapp på den
Jäävvvvlar vilken skönhet du har där! Grattis och kanske har den kommit hem nu?
Jäävvvvlar vilken skönhet du har där! Grattis och kanske har den kommit hem nu?
Vass klocka och vassa bilderSorry om jag sabbade stämningen trådisar. Är hur som haver jäkligt nöjd med min DevilRay. Riktigt kul fotoobjekt dessutom, så jag upprepar med lite bra bilder på skönheten!
Vad hände? Är jag ensam kvar i tråden med potatisbilder nu?Sorry om jag sabbade stämningen trådisar. Är hur som haver jäkligt nöjd med min DevilRay. Riktigt kul fotoobjekt dessutom, så jag upprepar med lite bra bilder på skönheten!