Weberg
Guld
Den är ju det! Och den svarta ÄNNU snyggareMen den är snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju det! Och den svarta ÄNNU snyggareMen den är snygg
Namnet är dock horribeltAequorea är ju för cool!
Slog till på en mint Commuter till min sambo och en grön Summiteer till mig självKan starkt rekommendera att ta en titt !
TRASKA Watches|Vintage-Inspired Mechanical Sport Watches
TRASKA combines robust construction with a timeless aesthetic to create scratch-resistant mechanical sport watches that thrive in any environment.www.traskawatch.com
Trevlig den där! Köpte en på länk tidigare idag, förväntar mig inte allt för mkt för under tusenlappen men längtar tills denn trillar ned i brevlådan.God morgon, tråden! Vi kör vidare på en Timex i all sin enkelhet. Lätt det bästa köp jag gjort här på KS.
Snygg, hade jag inte redan haft en svart skindiver hade jag funderat på det.Det är väl inte direkt så att världen behöver en till skindiver, men HTD verkar ha två på gång som ser bra ut
Det är väl inte direkt så att världen behöver en till skindiver, men HTD verkar ha två på gång som ser bra ut
Ja, deras historik såg riktigt imponerande ut. Verkar som de bara kör korta serier av varje modell.Den längst ner är en av de snyggaste klockorna jag någonsin sett!
Edit: Var inne på deras hemsida och kollade och de har ju haft en del galet snygga modeller tidigare också. Tyvärr så är de slutsålda allihop..
Den sitter oerhört säkert i min samling. Mycket klocka för pengarna. Du blir säkert nöjd!Trevlig den där! Köpte en på länk tidigare idag, förväntar mig inte allt för mkt för under tusenlappen men längtar tills denn trillar ned i brevlådan.
Vad heter den modellen?God morgon, tråden! Vi kör vidare på en Timex i all sin enkelhet. Lätt det bästa köp jag gjort här på KS.
Milano XL, 38mmVad heter den modellen?
Hur är kvallan på Axios? Lite sugen på ironclad eller vad den heterAxios Pathfinder får pryda handleden idag
Timex Milano XL, 38 mm enligt spec, men bärs lite större skulle jag säga.Vad heter den modellen?
Jag tycker den känns grym. Det är också Zelos som ligger bakom även Axios. Håller tiden bra. Supernöjd med mina 2 PathfinderHur är kvallan på Axios? Lite sugen på ironclad eller vad den heter
Nice min är skickad idag! Hur lång tid tog det? Någon tullhantering?Såg det var en grön och vit full lume på gång i tråden också, men jag kanske fick först . Lite bösiga innebilder bara:
Snygg!Morgonwalk med doggo.
Ha, satt precis och kollade på
Skickades 24e, kom idag inkl. helg då, men den verkar kommit in i landet i lördags. Det kommer nog komma en räkning på tull/moms från DHL imorrn ja.Nice min är skickad idag! Hur lång tid tog det? Någon tullhantering?