Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hämtade ut min ganska prick kl 12 idag men har jobbat till nyss.Såg det var en grön och vit full lume på gång i tråden också, men jag kanske fick först . Lite bösiga innebilder bara:
Mmmmm, nejKom igen, in och och anmäl er om det inte redan är gjort, snart 400 st dårar kan inte ha fel
OWG – One Watch Guy – #OWGMarch
www.owgmarch.com
Klicka på sponsorerna så ser ni prov på det helt galna prisbordet som lottas ut varje fredag hela mars. Går endast att köpa lotter om man är med i utmaningen.
Har själv tänkt vinna en helikoptertur upp på Kebnekaise
Fan va surt, hoppas dom löser detJag hämtade ut min ganska prick kl 12 idag men har jobbat till nyss.
Aningen besviken på claspen. Microjusteringen är trög som tusan. Dessutom sitter vissa skruvar som fastsvetsade i länken.
Har mailat Zelos om detta.
Skyll dig själv...sa jag helikoptertur, Kebnekaise!!!Mmmmm, nej
Ja nä alltså, kört två år på raken, fail ena gången och ”seger” andra gången, inget år var särskilt roligt faktiskt om jag ska vara ärlig.Skyll dig själv...sa jag helikoptertur, Kebnekaise!!!
Vad hade motiverat dig då? finns MASSVIS med klockor i potten också till skillnad mot tidigare år
Hade egentligen räknat med att åka ur ganska omgående pga ganska tankspridd. Men nu blev man ju sugen på att vinna något kul fattar dock inte hur man köper lotter.. sannolikt pga ganska dumKom igen, in och och anmäl er om det inte redan är gjort, snart 400 st dårar kan inte ha fel
OWG – One Watch Guy – #OWGMarch
www.owgmarch.com
Klicka på sponsorerna så ser ni prov på det helt galna prisbordet som lottas ut varje fredag hela mars. Går endast att köpa lotter om man är med i utmaningen.
Har själv tänkt vinna en helikoptertur upp på Kebnekaise
SurgubbeJa nä alltså, kört två år på raken, fail ena gången och ”seger” andra gången, inget år var särskilt roligt faktiskt om jag ska vara ärlig.
Såg att Erikssons lottade ut en jacka, det hade varit nått om jag vetat att den var min efter en månad.
Nä, köper hellre en på eBay om suget blir riktigt stort.
Ja faktisktSurgubbe
❤
Ingen raketforskning, det är en dragning varje vecka (4st totalt). Det kommer mer info hur man köper lotter lite senare, tror de kostade 30:- st förra året.Hade egentligen räknat med att åka ur ganska omgående pga ganska tankspridd. Men nu blev man ju sugen på att vinna något kul fattar dock inte hur man köper lotter.. sannolikt pga ganska dum
Jag hämtade ut min ganska prick kl 12 idag men har jobbat till nyss.
Aningen besviken på claspen. Microjusteringen är trög som tusan. Dessutom sitter vissa skruvar som fastsvetsade i länken.
Har mailat Zelos om detta.
Ljuvligt! Då är det bara att hålla sig lugn och uppmärksam då Stort tackIngen raketforskning, det är en dragning varje vecka (4st totalt). Det kommer mer info hur man köper lotter lite senare, tror de kostade 30:- st förra året.
Allt går till Maskrosbarn såklart
Gött, vi får se till att stötta varandra så gott det går tycker jag, bra val! (har redan börjat tvivla på mitt men skitsamma)Lets go mars då! Så jäkla taggad
Ja det lär vi ju göra i detta elände Ditt val aningen mer vågat men klart större utmaning.Gött, vi får se till att stötta varandra så gott det går tycker jag, bra val! (har redan börjat tvivla på mitt men skitsamma)
Han inte anmäla mig, får bli nästa gångJa det lär vi ju göra i detta elände Ditt val aningen mer vågat men klart större utmaning.
Huhum…hann och hannHan inte anmäla mig, får bli nästa gång
F#n med! Inte jag heller Typiskt!Han inte anmäla mig, får bli nästa gång
Jag hann inte hellerHan inte anmäla mig, får bli nästa gång
Tar de inte emot sena anmälningar? Har för mig de gjorde det förra åretJag hann inte heller
Tänkte du först skulle köra g-shock men måste ge en eloge till att du valde en bra svårare klocka än det Blev inget owgm för mig, borde kanske kört för blir en vecka i fjällen med en klocka men men hade nog misslyckats ändå…Gött, vi får se till att stötta varandra så gott det går tycker jag, bra val! (har redan börjat tvivla på mitt men skitsamma)