Köpte en dinka till smoking, eller till owg marchen, hoppar det dock, rev precis en innervägg med den, den lille får den heta, här jämte en 44mm Bratte..
Grym duo, två av mina favoriter i respektive märke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte en dinka till smoking, eller till owg marchen, hoppar det dock, rev precis en innervägg med den, den lille får den heta, här jämte en 44mm Bratte..
Tvivlar du?! Jag älskar den där! Blir ju glad så fort du lägger upp bild på denGött, vi får se till att stötta varandra så gott det går tycker jag, bra val! (har redan börjat tvivla på mitt men skitsamma)
https://images.app.goo.gl/m8S8VAJx8K5dyTneAGött, vi får se till att stötta varandra så gott det går tycker jag, bra val! (har redan börjat tvivla på mitt men skitsamma)
Alltså, klockan är helt okej egentligen men är lite väl snärtig i färgen t.o.m för att vara mig. Syns liksom alltid i periferinTvivlar du?! Jag älskar den där! Blir ju glad så fort du lägger upp bild på den
Tror du verkligen jag tänker klicka på den där elle?
Den är klTror du verkligen jag tänker klicka på den där elle?
Alltså, klockan är helt okej egentligen men är lite väl snärtig i färgen t.o.m för att vara mig. Syns liksom alltid i periferin
Hur går det själv? Diggar ditt val, lätt med band och så kan jag tänka mig...
Den där var skön! Läcker -70 tals design!Brew NYC, sköter sig alldeles utmärkt, och är en trevlig bekantskap.
Årets OWG minka.
Passar bra!!Dag 2: canvas-nato. Ni får vara beredda på att se denna minst en gång per dag nu
Bra köp! Och är det där nya lådan som Zelos levererar klockor i?Lika bra som jag trodde En sommarklocka av rang på gummi
Jepp, den kan man ha till lite av varjeBra köp! Och är det där nya lådan som Zelos levererar klockor i?
Tänkte se om några (9st till) är sugna på en affordable passaround på en Tsar bomba. RM homage, dvs en klocka för övriga 99% som gillar looken men inte fixar 1% av priset
Anmälan är på dessa tre, vi röstar om vilken det blir (flest röster av 10 vinner). Pris vore 200kr styck, klockan har man ~1v och sen skickar vidare. Lottas sedan ut. Mer info om det blir tillräckligt intresse.
Hojta till om intresse finns
Jag är på!Tänkte se om några (9st till) är sugna på en affordable passaround på en Tsar bomba. RM homage, dvs en klocka för övriga 99% som gillar looken men inte fixar 1% av priset
Anmälan är på dessa tre, vi röstar om vilken det blir (flest röster av 10 vinner). Pris vore 200kr styck, klockan har man ~1v och sen skickar vidare. Lottas sedan ut. Mer info om det blir tillräckligt intresse.
Hojta till om intresse finns
Nöp du den som låg på k&s? grymt fin!Nöjd med denna, över förväntan!