Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ngn som hört ngt nytt om detta släpp?Kommer nytt från Scurfa 37 å 39mm olika färger.
Mycket fin, gillar formen på index!Freitag mit schwarz und gold
LumenLika bra som jag trodde En sommarklocka av rang på gummi
Väldigt stilren!Är grymt nöjd med denna, suttit på armen i stort sett konstant i 1 vecka ❤
Går jättebra också + 2-3 spd
Eeeeh ööööh ställer mig i kö till SKXen. Om jag inte redan sagt det.
Ruskigt snabb leverans, skickades från Baltic igår och DHL ringde nu och vill levereraKlickade just hem denna skönhet, ser verkligen fram emot paketet från Frankrike!
https://www.hodinkee.com/articles/baltic-aquascaphe-diver-hands-on
Kämpa owg-march!Hmmmm... Fredag... vad ska man ha till kvällen? Det är såå jobbigt och ha så mycket o välja på..
Länge sedan du hade dödskallis! Den är det dags för va?Hmmmm... Fredag... vad ska man ha till kvällen? Det är såå jobbigt och ha så mycket o välja på..
Ah! Du menar den här godingen?
Den var riktigt trevlig. Första gången jag ser en i tråden. Köar gärna på den vid ev. flippFick denna i ett utbyte igår. Första gången det kommer ett drinkrecept med klockan!
Subtila hintar minsannså cool! Du kan ju försöka tröttna på den mot sommaren
Hybris?Nezumi har släppt sin manuella Voiture nu. Ser riktigt fin ut men 18 500kr känns saftigt. Vet iofs inte om finishen är bättre på denna än de vanliga kvartsarna men det får man hoppas för det priset.